-study week-

study week sebagai seorang senior..pehhh..bajet gile..hihi..tp btul ape..aku kn senior..hehe..so mls plak nk lepak kat 24hrs mcm mase sem3 sem 4 dulu..hihi..sbb kalo aku lepak sane sekarang..mostly muka yg aku akan hadap ialah muka2 baru yg aku pun x familiar ngn muka2 tu.. cess..bajet lagi..haha..kalo aku masuk dlm lib pun..salunya lepak aras sains..pun tetap nmpk muka baru..adela kot beberapa muka lama yg setia ngn lib..aku heran jugak..mane pegy semua bdk2 batch aku..bila dh jd senior..kat mane diorg study??ke dh xde mood nk study.. maklumla. dh nk masuk 7 kali nk ngadap final exam..maybe diorg dh xde feel dh nk study..mcm dh lali ngn final exam..debaran final exam..stress semua tu..mcm dh x lut je ngn bdk sem 7.. yeke??haha..tu teori yg aku pakai utk semua org merujuk kpd diri aku kot..hihi..well..tu la yg aku dok risau sbnrnye ni..aku tau je mase dh suntuk gile nk study 3subjek skali gus sbb exam start 4gb ni berturut2..tp aku maintain je lg..mcm xde ape2..act,aku stress jgk tp stress sbb aku xdpt lg 'stress' nk final exam ni..hurmmm...mehla..mehla dtg kt aku..once aku rase cuak nk exam..aku akan legagile yg amat..hohoo..mengarut sungguh la cik maiyah ni..huhu..tp betul ape.. so 2-3 hari ni aku xde mood nk study..badan pun rase mcm xlarat...aku x sure apsal..nk kate demam mcm ok lg dr demam..nk kate x demam..tp mcm x berapa nk sedap badan.. abesS?? amende la plak sakit aku..so td aku dh rase beberapa common symptom.. ooo...mensus cycle aku nk masuk fasa 1 smula la..huhu..patutla rase bdn semacam..tp kire okla sbb aku xrase mcm nk patah pinggang mcm slalu..sekadar rase xsedap bdn dan yg plg obvious skali aku rase mcm nk makan je.. mcm x kenyang2..cume akan rase muak sbb asik mkn..so utk minggu ni je biskut+megi+nescafe adalah mangsa aku..haha..k la..nk offlinedh..study la plak..asik mengarut je..

Comments

Popular Posts