--

post sblm ni..saje2 je letak..xde kena mengena ngn aku pun..xde lngsg2..cume bila bace tu..teringat kat sorg member aku nih..ade masalah hati..huhu..dulu die minat kt sorg mamat nih..pastu die tanye pendapat aku..cmn nk wat..nk terus terang ke x..aku ckp..xkn nk terus terang..segan la..dh la pompuan...aku pun bg cadangan..nnt nk tlg die..mase die dh abes study kt ukm tu nnt..kebetulan mamat yg die minat tu..member skolah qilah..kui3..dunia mmg kecik..so kami pun pakat nk tlg member aku ni la..kire nk jd match-maker la..ale2..melepas plak dh..haha..nk tau apsal??blom pun sempat abes blaja..mamat ni dh pasang cowok...dh la bdk sekelas je..mau x nanges member aku..huhu....nk wat cmne..kesian kt member aku ni..tp nk wat cmne..maybe bukan jodoh..n smg kwn aku bertemu jejaka pilihan yg lebih baik yg dpt membahagiakan dirinya..haha---> aku gagal jd match-maker utk kali ni..gaya mcm dh experience jek..wakaka

Comments

Popular Posts