lazy.people.die.fast

-okay..lazy people die fast???so what about workaholic ppl??huh!!

{workaholic.people.die.fast.too}

--yup!!!i'm now dying with the very hectic life..cant wait for the next two week..
[where all my works+tesis+macro+exhibition project will be settled..]
wuuu~serius..rase mcm x cukup oxygen nk bernafas skarang..x cukup mase nk setelkan memenda nih..zaman tensi ku kembali..yeaaahhh!!!sukenye..ngeeeeeeeee...tp aku rase aku dh bleh addapt ngn situasi sekarang..mmg aku dh semakin tension tp masih lg dlm kawalan..kalo dulu bile aku tensen sbb koje yg telebih byk..mesti sakit kepala..baru ngadap laptop 10minit mate dh sakit..kepala dh sakit..berdenyut2..nk migrain..tp skarang aku dh bleh addapt..
kalo dulu dose EPO aku 1200mg sehari..sekarang aku telan 500mg sehari pun dh ok..alhamdulillah..CLO pun aku amek 650mg je skarang sbb sakit kepala aku skarang dh boleh dikawal..bagus2..semua2 memenda tu aku amek utk elak migrain..sblm jd teruk..kena la controlkan..huhu..mensus cycle aku pun smooth je..x terjejas pun even aku dh start activate tensi mode nih..huhu..ingat lg dulu mase last sem 6..siapkan proposal dlm mase seminggu sebelum presentation sbb mase tu proposal aku kne reject ngn cik mai bulat2..ngn nk study final lg..[genetics..huaa!!!]..cess..mane tak bengkak otak aku nk bekerja sepenuh mase seminggu tu..tu yg abes lari litar mensus cycle aku..tersasar dr landasan..tonggang tebalek..mase tu la aku sibuk cari kt internet nk support amende kepala otak aku yg semakin kronik nih..huhuk..search byk2 kt internet..last2 jumpe EPO ngn CLO tu..alhamdulillah..lpas amek mende tu..sakit kepala aku bleh control sket..cume biase ar..baru2 lg..lmbt nk addapt..so mmg mase tu mcm nk nanges je rase..mmg dugaan btul..hihi..titibe teringat nostalgia lame plak..bukan pe..bila dh akhir sem..biase arr ramai je yg tensen..cume beza die..org tu bleh control ngn x je..so dulu aku tergolong dlm kumpulan yg ssh nk control n sbb tu terpaksa disupport ngn dose2 tertentu..[kekadang tu aku amek je overdose..huhu..kunun nk cepat elok..kui3..] tp skarang ni aku dh berevolusi menjadi sorg yg kuat pertahanan mental dan fizikal..cewwaah..haha..btul ape..bukti die sekarang ni aku x berapa tensen pun..dan aku bleh rilek je walopun tgk planner full je stiap ari..xpe..ni la life seorg student kn??kalo xnk jd student..xnk susah2..baek awal2 lg aku gi keje toreh getah ke kan..huhu..xpe..dh nk abes pun..teruskan perjuangan maiyah!!!chayuk2!!!

huuuuuu..sbnrnye skarang ni aku tgh mereleasekan tensen la..blogging adalah salah satu cara nk ilangkan tensen aku..huhu..tp cukup la sekadar aku lepak kt page aku jeh..xle rayau2 gi tmpt tapak org laen..karang xbleh berenti plak..kui3..karang ade je dtg balik penyakit aku..IAD[internet addicted disorder]..haha..tu penyakit aku time cuti je kay..haha..

dh la maiyah oit..kul 5.30 jap lg nk gi bitara..dscssn macro plak..
uwaaaa!!!!baru je balek dr lib..pnat arr..dush--

Comments

Popular Posts