-maiyah_today-

hihihi..titibe rase page ni mcm tenang je plak..maksudnye layout skali ngn kaler la..sbnrnye kaler die tertukar secara x sengaja..mase tu kunun2 nk masuk template baru..yg lebih ceria ngn canggih sket la..ale2 silap plak..sbb tu guna bahasa espanyol..dh la x wat backup html yg lame tu..mcm nk nanges je mase tu..rase mcm gelap mase depan..haha..pastu try undo2..dpt la smula page yg basic gile..shoutbox semua dh xde..byk gak la gadget ilang..tggal bebetul yg basic je..nasib segala entry dr zaman purba tu x ilang..kalo ilang..aku nk nages kuat2 la..biar satu taman u dgr..hihi..so ni jela yg dpt aku buat..mls dh pikir lame2..mase nk pilih kaler tu..rase mcm xnk dh pakai colourful.sbb sblm ni kaler die buat mata aku sakit je bila bace entry2 tu..so pilih la adik beradik brown ni..nmpk mcm ok je..even mcm nmpk sket tua.tp ok la kot..kire page aku ni nmpk mcm lebih matang..keh3.ape daa..mengarut je lebih..sekali imbas mcm page org yg d bekerja yg membincangkan isu semasa termasuklah politik dan masalah2 rumah tangga.. sekali bace rupenye page bdk blom nk matang sepenuhnya.. haha..adeke??kui3..ape2 la..yg penting aku rase page aku ni freestyle.. sukati aku la nk citer ape..ikut rase best je..ok la..sbnrnye ni baru mukadimah..haha..blom masuk maiyah_today lg..haha..

so...

hari ni agak penat tp mcm puas hati jgk la..start dr pagi.ade majlis penutup ESD cornucopia.. serius..even aku attend menda alah tu..aku still x paham lg cornucopia tu ape..haha..sbnrnye dtg tu pun sbb dijemput sbb menang rekacipta utk TSE exhibition..keh3..dapat hamper tempat pertama lg..best2..abes je tu..lepak kt lounge jap..tunggu ahli kumpulan yg lain dtg pungut bhgn hamper masing2 sambil ber-bekfes ngn qilah-dayah-shida..ingatkan nk stay lib je.siap bwk buku biotech dh sbnrnye..tp rupenye kene balik plak sbb ade hal kt umah...so ape lg..bila balik..xdela nk study..lepak2 smbil borak2 smbil surf internet..last2 nk kul 3 dh..solat zuhur pastu trus gi lib..meering pasal persiapan tmpt annual dinner..alhamdulillah..walopun tu sekadar buat bajet ngn list barang..tp rasenye mcm dh clear la ape nk buat nnt..bajet lulus x lulus tu lain citer la..hihi..so setel..kire nnt tema kitorg mlm tu ade lilin..rase mcm sesuai dh..sbb wat kt luar..mlm plak tu..rase mcm best je ade lilin2 ni..tp sbnrnye kami amek risiko la..x fikir psl HUJAN.. ngeeeeeeee..abes cmne arr??kalo ckp ngn inche ketua ajk persiapan tmpt..kompem die migrain..haha..nk kene pikir plan B plak..tp sbnrnye..kalo nk plan ae2 pun..kne wat plan B..tp mslhnye ni dh last minute..ish2..ape la nk jadik ni..salah sape arr??haha..dh2 x payah nk salahkn sesape..k la..mls dh..nk gy mendobi plak nih..off<<

Comments

Popular Posts