boring..so aku bace2 smula entry sblm nih..rupe2nye aku hutang satu mende ngn page nih..
-dont judge a book by its cover???-
-i did crime~thanks to those support me..luv u all..=)-
-true frens cry together-
huhu..so nk kne setelkan la ni..xde mood tp aku try la..xbest plak kn..dh janji..even aku berjanji ngn menda x bernyawa..tp aku rase blog ni la member aku plg best sbb sentiasa je dgr aku citer ape2..huhu..tp rasenye aku nk wat 3 topik tu dlm satu entry je..ringkas dan padat..okeyh..

-dont judge a book by its cover??
orait..don't judge a book by its cover eh???yup..org salu ckp mcm tu kn..mmg btul pun..so dm konteks g aku nk ckp dulu..mesti org bleh tujukan phrase tu kt aku..ntah la tp aku rase mcm tu la..msti diorg kate..{{nmpk macam baik je..[yeke..] tp sbnrnye jahat gak..ade ke tlg kwn watkan kuiz..sh3..dasyat la bdk ni..rupe2nye mcm ni die sbnrnye..}} mcm ni la lebey kurang aku rase org ckp psl aku..ni bg yg x knal aku la..bg y knal plak..aku xtau la diorg ckp ape..hurmm..aku mmg xleh nk komen ape la..sbb ni mmg salah aku..tp ape pun..aku mintak maaf kt diri aku sniri ngn semua org sbb wat menda mcm tu..janji..lpas ni aku x wat dh menda mcm ni..


-i did crime~thanks to those support me..luv u all..=)-
thanks kt kwn2 aku..yg paham kenapa aku wat cmtu..thanks again sbb still sudi nk kwn ngn aku even aku dh wat jenayah..hihi..ape la..xsangka plak aku ni pnah wat jenayah..urm..ape2 pun thanks again sbb paham diri ini..korg mmg best..bg sokongan..thanks bangat gak kt qilah sbb teman aku hari tu dr pagi..ptg pun teman lg mase nk jumpe org2 kenamaan tu..mase nk setelkan poblem ni..kalo die xde mase tu..mesti rase down gile mase tu..tq again..ainil pun offer je nk teman aku time tu tp xnk susahkan die sbb x same kelas ngn die mase tu..xnk la susahkan ramai org...thanks to those support me..[ceh..mcm bg ucapan ape je..hihi..]

-true frens cry together-
mmg pun..kwn yg sebenar2 kwn aku dh jumpe..yg susah senang sanggup harng bersama..even bleh je kalo die nk wat bodo mls nk amek tau kn..tp diorg still support aku..mase ni la kita bleh nmpk kwn yg sebenar kwn kn..alhamdulillah..thanks frens..


***ok..aku dh setelkan hutang aku..even mcm mls nk tulis..tp 2la ringkasan ape yg aku dh rangka kt dlm otak sejak sekian lama..cume xde mood nk tulis..so dr aku bertangguh..aku dh setelkan..kn senang..huhu..ok tutup cerita psl menda ni dh kay..kesimpulan yg aku dpt buat..

-aku sayang kwn2 yg support aku..
-aku benci ngn sorang makhluk tu sampai bila2..[mcm yg aku dh citer kt entry sblm2 ni..]

okay..tutup buku..

Comments

Popular Posts