semoga bertuah!!!

weeeeeeee ^_~ menunggu saat2 dianugerahkan sbg the most lucky visitor bila jd pengunjung ke 234 567.. hehehe..so stiap kali on9..sgt wajib utk berkunjung ke sana..haih..kalo nk jahat blh je..refresh la dlm 2000 kali nnt makin dekat la lucky number tu..keh2..tp xde feel la wat cmtu kn..so harap2 aku la org yg bertuah tu..yeayy!!! nak dpt hadiah ^_^
erkk?? sape nye rumah yg aku citer ni??? RAHSIA!!!..hehe..nnt korang plak yg sibuk melawat rumah dia..nnt bertambahlah tetamu yg melawat maka berkurang la peluang utk aku menang..keh3..aura tamak + kedekut btul..cess..lantak la..


disebabkan skarang ni dah masuk setengah bulan berpuasa..so aku teringin nk tayang makanan buka pose aku arini.. bak kata kimi..makanan nak 'pecah puasa'..hohoho bdk blom skolah mmg kurang vocab..keh3..

ni la hasil bila ade org mengidam nk mkn chicken wing.. rase chicken wing ni mmg superb! hehe..x sangka bleh marinate kepak ayam ni dgn rasa yg sungguh hebat..cehh..perasan la plak..mmg nk kene pelempang nih..=p

sambil aku memanggang kepak ayam tu..ade sorang penonton setia yg duk tepi pintu (sbb tak dibenarkan duk dekat bara api dlm radius 1 meter..haha)..keje dia mengkomen keje aku jek.. titiba dia senyap jek..skali toleh2, tgk2 dia dh terlentok sambil duduk..haha ape lg..camera pun dipetik arr..kuang3..

haha..ni la akibat wat keje x fokus..sibuk nk amek gambo.. da hangus la plak kepak ayam aku..
cess!!! failed nk jd ajk BBQ utk jamuan raya nnt..huaaa!!!


tadaaa...!!! walopun ade yg hangus..tp tetap ade yg cantik molek lg..sbb abg aku da take over majlis membakar kepak ayam..haha.. so aku trus amek part wat mashed potato ngn 'salad arab'..hohoho..oppss..yg panjang skeping tu marinated lamb shoulder..mumula baked dlm oven jek..pas dah empuk baru layur atas bara..kasi nmpk mcm real la..haha

okess..aku tau mende ni da tekuar dr menu sebenar.. tapi disebabkan aku masih tgh gila sotong..so aku nk tunjuk terer la kt abg aku yg sesekali balik nih..haha..terhasil la 'sotong sumbat high protein + cholesterol' nih..hoho..dlm tu ape yg aku sumbat??? ade buttered scramble egg + mince chicken + chopped prawn!!!
Ya Allah..mmg high protein kn makanan nih..so dgn penuh berhati2 aku memakan si inche sotong sumbat nih..kah3..mcm la dpt kurangkan level protein + cholesterol dlm tu..haha..
lepas je mkn segala mcm2 mknn yg agak melampau dan x menyihatkan ni..patutnya minum air limau kn??? org tua2 kate cmtu la kn..maybe blh absorb seme cholesterol yg baru mkn tu kot..ermm kalo gitu mkn oats pun mujarab la kn? hah?! ko nk mati kekenyangan ke nk tambah oats plak? haha so disebabkan lupa nk petik limau kat luar ptg td..aku men'twister'kan tekak aku..hehehe..kira adik-beradik citrus la kn.. mesti kesannya lbh kurang=p
weeeeeeeee~
.
.
.
so sekian saje tayangan amal kali nih..hehehe..

Comments

Wah2..sotong sumbat...nyum2..jgn lupa saya dah book tau, raya isnin ke 2..huhu..
hehehe.insyaAllah..=')
dtg jgn x dtg plak! t ngn sotong2 pun gy cari awk kat serdang tu nnt..keh3..

Popular Posts