hari ini ialah 09/09/09

hari ni ramai btol cina kawen.. kwn2 aku yg melayu xde la plak.. konon2 tarikh hari ni membawa maksud = selama-lamanya la.. so mcm biase kaum cina kn percaya kpd feng shui.. so semoga diorg yg percaya ni mmg berkekalan la hendaknye.. hoho.. aku ckp mcm aku percaya je plak kn? bukan2!! aku x percaya pun.. saje2 je nk doakan diorg (org2 cina la) sbb pnat2 tggu nk kawen arini semata2 nk dapatkan 'ong' tarikh sekali utk selamanya nih..kawen ramai2 plak tu..haih..kalo sangkut separuh jln..kn rugi kn..so jagalah rumah tangga memasing supaya berkekalan..hehe

oh ni plak xde kene mengena ngn psl cina kawen ye.. Malaysian Unite for Road Safety?

sambung smula..

Moknik plak nk tunang raya ke-3 ni..waa..sedey aku xdpt nk memeriahkan majlis dia.. hoho..xpe nnt suh dia kawen lambat2 sket..mase aku free..br la leh tlg2 ape yg patut..muehehe..
kesian gak kt bekas rumet terchenta nih..makin dekat nk bertunang.. makin slalu dia mimpi ex-boyfren dia.. si jejaka itu mmg aku knal sgt! x rugi satu sen pun dia dh jd ex...haha.. heh aku terngumpat plak! bukan2!! aku nk kongsi pengalaman jek..haha..
so aku rase next year mst ade org nk kawen mase 10/10/10 ..hoho..akak sepupu aku dh cop tarikh ni..birthday dia!!
dan kpd miss ----H, jadikah kamu dgn tarikh 11/11/11??? jengjejejeengg..

syahmerra, u remember dis tarikh??? sapekah beliau..hahaha.. cepat tlg carikan beliau seseorg bg merealisasikan hasrat beliau nih..hehe.. ni mcm ade yg kene luku kepala nih..ngeeeeeee

Comments

Aisyah Humaira said…
memang nak kena hantuk kepala ni..xde luku2 dah..haha..

i remember la mayyah..heh..

dont worry..masa masih panjang...=)
kuang3..tp dia pnah ckp ngn sy tau.. siyes!hehehe..xpe2.. mase masih panjang.. hoho

Popular Posts