perkhidmatan urut-seringgit je utk 3 minit!

perkhidmatan mengurut oleh ekrusi urut cap ape ntah..lupa aku nk tgk tadi..(bukan gmbr yg atas nih..ni perhiasan semata2;p) alah..semua org pun tau kat shopping complex skarang byk dh kerusi urut ni..rest n go! tadi utk pertama kalinya aku terbukak hati nk mencuba..sblm pandang2 jeling2 je tp segan nk mencuba sbb kadang2 kerusi tu duduknya kat tgh2 gelanggang.. malu la aku nk duduk tergedik2 kt tgh org ramai..haha..so td, lepas blk skolah..aku n sorg mmber ni gi merayau..aktiviti hari ni ialah meronggeng kat dataran pahlawan + mahkota parade.. konon2 hari ni nk berbuka kt luar..so td bukan shopping pape pun...rayau2 pusing2.. dpt la sebat 1 sunglasses dan keperluan...ok ni mmg kperluan k bukan kemahuan sbb bru dpt gaji..haha.. kebetulan mmg dua2 benda tgh dlm list barang nk kena beli secepat mungkin.. so lpas tu xde ape dh..gi MP plak..xde benda yg menarik..mula2 aku gi kedai computer nk bli keyboard yg aku tgh pakai skarang ni (ok la..sbb lembut..x lenguh pun menaip!).abes beli belah..ade lg sejam nk buka..dh xtau nk watpe..ingt nk main bowling..xsedar plak dua2 pakai baju kurung..baju batik plak tu! haha..maka x jd la memboling..eh! skali ternampak plak barisan kerusi urut yg gagah berani..kebetulan kedudukan dia sgt strategik..bukan kt bhgn laluan org ramai..ape lg..masuk singgit dulu konon2 nk rasa betul ke best..skali syok gila!!! lpas singgit-singgit aku cucuk..abes 4-5 round..aku stop la sbb rasa mcm nk sendawa2 dh..part paling best bila mesen tu kepit bhgn kaki dan gelek2 tulang belakang..rasa lega gila..ni yg mcm nk bercita2 beli ekrusi urut tu! mmber aku ni lg dasyat..dia ckp..apa kata hantaran kawen nnt mintak kerusi urut! hahaha..mau botak kepala bakal laki dia..tp mcm ebst gak kn..bukan membazir..semua org pun blh guna..ok dh2..then lpas sedap berurut..aku singgah secret recipe bli 2 potong kek.. sbg dessert lpas berbuka nnt..so pusing2 lg cr port buka puasa..tmpt yg plg selesa aku rasa the chicken rice shop..wahh mmg x muat perut aku makan td! sampai bungkus lah lauk2... kek pun x jd makan sbb dh rasa mcm makanan tu dh naik sampai ke otak! haha..tp mmg best gila berbuka td..so laps kenyang, kami terus balik..nasib baik dua2 ABC..so xdelah kalut2 nk cari surau.. maka..berakhirlah majlis berbuka puasa pada hari ini..minggu depan plak geng gstt ajak berbuka kt hotel ancasa..rm30 je..mmg nk join tp aku abayngkan mesti rugi sbb cepat kenyang.. cmne lah tips nk mkn byk2 tanpa rasa kenyang..-sekian

Comments

Popular Posts