happy konvo!

jengjejengg...akhirnya aku bakal berjaya meng-konvo-kan diri aku sabtu ni..hehe..sronok gile kemain lagi! sabtu lepas aku gy amek jubah ngn ainil..tempah gmbr seme (mahal giler!cett!!)..n hopefully semuanya berjalan lancar nnt..konvo nnt dari selasa sampai la sabtu..dan aku sgt BERTUAH sbb akan di-konvo-kan pada hari terakhir..haha..bengang x bengan la sbb mcm rase x penting jekk..keh2..bukan la..aceli sbb kos aku ni ramai gile sbb Pendidikan Sains termasukla bdk2 Bio, Kimia n Fizik..so terpaksala mereka memperlecehkan hari bahagia kami..wuhuhuuu~ so disbbkan nama aku bermula dgn huruf S skali lg aku diperlecehkan..huh?!
***bercakap psl abjad..aku teringat perbualan mase interbiu aritu..giliran interbiu pun ikut abjad! so bebudak yg senagkatan ngn aku ckp..nnt nk bagi nama anak mesti mula ngn huruf A..xpayah nengade nk bubuh huruf last2..haha nnt jd mcm mak2 diorg ni..asik diperlecehkan!hahaha nk gelak pun ade..ntah la..***
jubah konvo aku dah siap bergantung dlm bilik.,.siap ngn mortar board lagik..kh2..xsabar btul! nk konvo+nk jumpa kwn2 yg disayangi..rindo korang bangat!!! kalo ckp pasal konvo..asik senyum memanjang..hehe..biase la tu kot..gumbira lepas seksa 4 tahun..hehe..

Comments

Popular Posts