pergi takkan kembali

huhu..maka dengan ini..secara rasminya..tamatlah segala urusan aku ngn UPSI terchenta..huhu..tadi dah gy tg malim..hantar jubah n amek transkrip ijazah...pastu trus blk..td sempat jgk la aku merayau kat BC..saje tgk2 wat kali terakhir..hehe..nk merayau port2 aku suka lepak dulu ssh plak..karang sampai ke mlm xbalek2..lgpun sorg2 td..xde mood la..td sempat gy fst..amek sijil..dulu dpn fst tu ofis cikmai ngn dr syakirah..td tgk xde dh..dh pindah mane plak la..huhu..serius..td tgk bdk2 ni duk kalut ke sana sini kt kampus..rase rindu giler nk blajar smula..hoho..dulu masa kat UPSI punya la aku suka menyumpah bila tension ngn life mase tu..hehehehh...biase ar tu kn..tp at least aku rase puas jgk la bila da abes study ni..sbb aku mmg enjoy sakan dulu..huhu..tp mmg sedih jgk la td masa nk blk td..aku xde jumpa adik2 junior pun..sbb aritu ms konvo da siap2 salam dapat hadiah lg..karang jumpa lg skali mcm da xbest plak kn..hihi.. so aku pun meneruskan perjalanan pulang yg maybe xkn kembali..sbb rasenye dh selesai urusan aku ngn UPSI..
*mmg rase sedey.. mumula ni je kot sbb mcm baru nk beradaptasi ngn keadaan.. nnt lame2 dh okay la tu cik maiyah..hehehh..
*gmbr kat atas tu adalah bangunan kebanggaan UPSI..yg jugak merupakan khazanah negara..bangunan BSB...bukan back street boys..Bangunan Suluh Budiman..huhu..bangunan yg sungguh antik..+ menyeramkan..hohooho...gambar tu aku snap mase pg nk konvo..otw dr tmpt parking nk gy sitc..kete merah tu inteprem plak! isk...

Comments

DH said…
New Journey hah..
Cuba pergi balik tmpat tu balik pas 5 ke 10 tahu..
Mesti best..
Remind me of Pasir Panjang..
Lots has change..
huhu..sure will do.. biase la kn kalo nk meninggalkan satu fasa kehidupan utk melangkah ke fasa seterusnya..rase mcm x sanggup jek..tp kene harung jgk la kn..xkan aku nk duk kat UPSI tu sampai ke tua..ngeh3..
*da lame x gy Pasir Panjang..mst dh byk giler berubah kn..tmpt tu mst lg bermakna kat korg yg membesar kat sane..~weeeee ^_~
.: a.for.ana :. said…
haah, sayu ati den ni maso nk balik pas abes konvo! huhu~
masde blajo dl, x sabo2 nk tgglkn UPSI..tp bile btl2 da hbs blajo, sayu la pulak kan??? kejap j da 4 taun kan?
Aisyah Humaira said…
Tempat jatuh lagikan dikenang..

Mayyah, saya rindu juga sama KMPh.. really...aduh..rindu bilik Qilah la.. tempat kita rajin lepak2..

Mayyah, rinduku tak tertahan..=)
ana: mmg sayu sesangat..mcm2 mende kita seme harung 4thn dulu kn..xpe..life must go on kan?heh..

syahmerra: yap..bilik qilah la port plg salu kita melepak..mkn2 bekal mangkuk tingkat Su Na qilah bwk..bace novel..majalah..gosip2..skodeng2 org lalu lalang bwh blok..kuang3..mmg memori yg xleh lupa..^_~
cendol said…
bilik qilah...erm..port kite dulu...rndu jgk...bile la blh g lepak2 lg
isk..cendol ni menyampuk btul..mcm la tau bilik qilah mane..haha

Popular Posts