bengang!

Amaran:entry ni adalah aksi lepas geram si penulis! xperlu dibaca.. [v_~']
mmg mood skarang tgh bengang giler2!!! dah la tgh letih ni..dari pagi x duduk diam..xsempat nk rest langsung! ade je hal nk kene setel..terkejar ke sana-sini..sampai la ptg td baru aku ade mase nk mem-baking..esok nk bwk gy tanjung malim..pas magrib td aku tgk hasil baking aku..giler arr!!! kek xjadi?!! serius..bengang giler..rase mcm nk nanges pun ade..jgn kate moist choc cake..ni dah mcm amende makhluk ntah..dh mcm texture kuih bakar je aku rase..kalo ikutkan hati..nk je cmpk kat reban ayam..tp karang mcm org x bersyukur je plak..so skang ni th tunggu mak abes tusyen..! nk suh mak teman aku baking lagi skali..lantak la kalo yg ni nk jd ke x nk..huaaaaaa!!!!!!! tensen..baru je ingt nk wat topping pastu leh tdo..esk pagy2 nk gerak dah..skali mcm ni plak jadi..haih... so bila pikir2 smula..rase mcm menyesal plak sbb dh la amse suntuk..aku blh main redah je guna resepi baru..konon nk moist giler ar..skali x jadi..tula maiyah..durhaka sangat! selama ni kn ko guna resepi turun temurun moist choc cake mak ngah..ni menggatal sangat gy google resepi lain..hah! padan ngn muka ko! sape la nk abeskan kek-coklat-melepek ko tu.. huh?! ntah mak larat ke x nk teman aku baking lg skali jap lg..skali kalo mak xnk teman..aku wat la gaya mengamuk mlm2 aku...hoho..sure mak temannye..hihi..bukan ape..kalo baking sorang2 kang ade yg ter-miss ape2 bahan..xpun aku tetido ke..mmg dh tgh ngantuk gila ni..dah arr..pening aku..

Comments

forza said…
hahaha sape suh mg x mintak resepi ngan muaz dulu haha
mase tu aku xtau lg dia tu hebat memasak.. kalo tau, aku dah tempah terus kt dia..haha
kepok sire said…
bengang...
erm..ni smbungan lgu yg aku selalu dgr dlmm radio tu ke?kompius jap

p/s pasni kalu nk msk wat rujukan kat muaz dlu!!!
xla..ni citer disebalik lagu tu..haha..baiklah..nnt aku suh beliau tulis buku resepi..snang kita nk masak nnt..hoho

Popular Posts