it's really a final countdown!

huaaa...bape kali daa final countdown dlm idop aku haa??rasenye slagi ade mende yg mencuakkan aku..slagi tu la aku akan mengalaminya..huk3..Jumaat ni akan menentukan sama ada aku layak bergelar seorang guru atau x! huhu..bunyik mcm nk naik court ke ape je kn..aceli aku ade interview Jumaat nih..dan akus angat CUAK sekarang!!!sebab ape??sebab..aku antara manusia2 terakhir yg nk kene intebiu nihramai member2 aku da lepas td..nape aku lmbt sgt??!!! huk2..mcm x bersyukur jek..huhu..bukan..aku bersyukur je aku dpt lewat2 sket..buleh la nk study ke ape ke..nk mintak soklan spot ke..hoho..tp bila dh telambat sgt ni..rase mcm terseksa giler..penantian adalah suatu penyeksaan!! serius! aku tensen nk tunggu Jumaat ni..biau pun aku blom ready lg..huhu..aku akan bersungguh-sungguh bersedia! caiyok maiyah!!! ganbate kudasai! waahhh...semangat giler ahh..td baru bermula sesi temuduga kat neegri Melaka..ade la beberapa member aku dh gi intebiu td..komen..ade yg ok..ade yg ssh gak panel tanye..aku makin cuak..harap2 aku nye panel sempoi2..hoho..aku bleh scan kepala otak aku ni..mmg blh nmpk otak aku ni kembang-kempis gaknye..rase mcm nk meletup je..huhuhu..~oit maiyah..rasenye ni bukan kali pertama ko cuakkan..b4 ni byk lg menda2 lg penting yg menyebabkan ko lebih cuak berbanding kali ni..antaranya ape ek..haa! aku ingat! mase nk kene observe ngn CIK MAI SHIHAH!huuuu..mase tu xleh nk gambarkan betapa aku cuak tahap gaban mase tu..takde lg tahap cuak yg lbh dasat dr mase tu..hoho..tp ape2 pun mmg aku tgh cuak sekarang..ok maiyah..u cn do it! stakat ni xde lg kwn2 ko yg menagis ke ape kn..seme mcm ok2 je komen diorg..antara snang ngn skema sket je soklan dia kn..ok2..(tenangkan hati sniri)..so mlm ni aku akan lbh bersungguh-sungguh nk study..hohohohohohohohohohooooo~~~~~~~~~

Comments

Popular Posts