alhamdulillah~selesai sudah

selesai dah konvo! happy+sedey ^_~

happy-merupakan perasaan yg xboleh nk ditafsirkan bila dah konvo..rasenye feeling ni sama je utk sape2 yg dh konvo..rase mcm puas n berbaloi n sebak n mcm2 lg la..sbb nye dh berjaya dapatkan degree..yeayy! (insyaAllah pasni nk konvo lg.. weeee ^_^) lagi..happy sbb dpt gembirakan hati mak n abah.. bertambah lg sorg anak mereka yg tlg grad..smg adik2 yg lain berjaya menyusuli jejak abg n kakak mereka yg hebat ni..keh3..

sedey - sbb aku konvo ari sabtu..(benci btul sbb ikut abjad!) n most of my best frens konvo ari Jumaat sbb typical nama skang ni kn ade nur/nurul kat depan nama tu..so seme kaum nur/nurul konvo Jumaat ptg..mmg la aku dpt jumpa diorg ptg tu..tp amsa tu perasaan gembira sakan tu xdela lg..biase2 je..kalo la dpt konvo hari yg sama..aku rase sesi bergambar kitorg sampai ke mlm x abes lg..sawan gambo punye pasal..haha..wuwuuwuuu..mmg sedey tp xpela..v_v

ape2 pun syukur sbb dh setel konvo..tggal 2banda nk wat..1 gy studio amek gmbr formal ngn parents+atoknenek..2 gy pulang jubah + amek transkrip + sijil2 kat fst..smg berjalan lancar..

Comments

.: a.for.ana :. said…
salam maiyah... selesai sudah 4 tahun kite bergelar mahasiswa, skang ni jd graduan lak... terharu sgt lps dpt ijazah, kan? rase mcm ringan j kt bahu ni... huhu... tp x sempat nk jumpe maiyah hr2. hope pas ni kite ley jumpe lg.. anyway, tahniah!
kuey akok said…
bahu belah mane yg ringan tu?aku mcm berat sgt bahu blah kanan ni..ape mknanye??aku kompius...
maknenye mg mung tgh angkat kueh akok byk sgt guna tangan blah kanan..tula bahu berat!

(aku tau sgt ayat mg tu..cett)

Popular Posts