***tgh feeling giler..hihihi***

serius!!!aku mmg type yg suke wat koje last minute ke???huhu..ntah la..depends ngn jenis koje ape yg aku kne buat kot..yup!!kompem..kalo aku suke ngn bnda tu..dan2 tu jgk aku akn setelkan..xpun...at least aku akn buat..tp kalo dtg plak kt bnda yg aku kureng minat+x suke sgt.. haha..alamatnye..berkulat la bnda tu nnt aku x usik..pandang pun x..haha..so..the same goes to my thesis..uhuk??walaopun tesis ni super penting utk aku nk grad..aku still mcm blur2 nk buat..so ape yg berlaku..aku mls nk buat b4 nih..n bile dgr je ramai dh siap..n ditambah lg khamis ni cik mai nk blk mesia..ape lg...aku mcm ayam kne sergah ngn musang la..haha..tp kn..bile buat last minute ni..baru arr ade feel..tul x??haha..sape la yg geng ngn aku gak kn..ntah ade ke tak???=D..aku tau..mesti ade..haha..normal ar tu..hanya mereka2 yg skemata je akn buat awal2..hahak..ala..tu sbnrnye depends la ngn memasing..x pun dey ol yg da siap tu mmg mencintai gile ngn tesis diorg..sbb tu la tesis tu menjadi aula bg mereka..haha..bg aku plak..terlampau byk lg kerja yg lg best dr tesis..dats y la aku mcm mls2 je nk buat..but since aku dh nk kne submit dlm end of this week..so from now onward...i'll be very busy laa..haha..xtau la sejauh mana kebizian tu..tp maybe aku kne stay up kot..pulun cik mayah..tgk sket kt bebudak yg dh siap tu..huhu..k chayok2!! -***mase wat bab 1-3 dulu pun..aku buat dlm masa 1minggu je..ingat x??haha..so ni bab4 n 5 yg quite simple ni..harap2 aku blh wat dlm masa 2-4 hari la..asalkan aku pulun!!!
k la..so skang ni limitkan merayau2 dlm internet..update mende yg penting2 je..blogs2 semua pause dulu..everyday only dis-harakah daily, suara keadilan,nst and ym- huhu..ok what..k~off<<<

Comments

Popular Posts