10 days left...

20 ramadhan~hari ni buka poser besttt...hehe..ainil blanje kitorg arini..kt Garden deli tu..mkn nasi ayam hainan+guava juice..best la jugak..tp abe sduit ainil..hehe..kami semua amek nasi ayam hainan..ngn juice..ade la sorg dlm RM7.++ kot..hehe..so td die kne x kurang dari RM35 la.. ngeeeeeeee...thanks ainil..hehe..die mmg nk blanje kitorg..maklumla..OKB..hoho..aku pun nnt nk blanje diorg..tp xnk la mkn kedai..aku ingt nk wat masak2 sket..blh ajak diorg mkn.. huhu... smpi sekarng aku kekenyangan lg nih..act, bdk umah aku pun wat masak2 arini..tp aku xdpt join.. tlg masak je ptg td..aku tlg masak kuah tomyam tu..kesian kami..xde periuk besaq..terpaksa masak 2 bekas..satu kuali satu lg periuk sederhana tu..tomyam tu bukan mkn satu rumah je.. siap bg jiran depan ngn akak rumah sebelah..yela..diorg salu je hntr juadah berbuka..kitorg..ni la first time nk bg jiran mknn..huhu..xpe yg penting ikhlas..insyaAllah..so td lpas je aku tlg diorg masak2..aku terus salin baju nk g Kunyit..(ni port asal yg dirancang..) tp skali tgk td xbukak la plak..haha..aku nk tergelak pun ade..pastu aku call ainil..punye la bagus..makcik tu tdo lagi..haha..ape ni..org yg nk blanje pun tdo lg..cmne nih..haha...so aku ngn qilah pun masuk dulu la garden deli tu..tgk menu punye la lame..sbb nk tunggu si kemek, mak ram ngn ainil smpi dulu..huhu..mase amek order tu..aku mcm menyirap ngn waitress tu.. aku mcm xbleh lah la ngn org wat muka cmtu..hey..ko tu d la mg keje amek order..so muka tu pepandai la handle..jgn la nk tunjuk mcm manager bank kene sapu sampah plak..bengang je td..ade ke amek order sambil muka mcm kerek gile..perghhh..xblh tahan aku..huhu..nasib baik ade bdk2 ni td.so dg baik hatinya..aku pun order la semua mknn nn suara yg plg lunak + bersopan sanytun..mmg hipokrit gile arr td..bukan pe..aku saje nk perli minah tu..len kali kalo nk amek order..sila buat muka sopan.kalo nk kerek..gi duk dapur kopek bawang..huh!! hoho..yg aku emo gile ni apsal??haha..saje jeh..aku tgh kenyang gile ni..so xle nk wat pape lg..nasik td tu byk betul..rase mcm overload smpi nasik tu naik kt otak..ade ke???haha..dh la..poning palo den la..adios~

Comments

Popular Posts