-thanks to Him-

A very thankful to Him..Dia yg Maha menentukan..kami hanya merancang..Alhamdulillah.. perancangan kami hampir2 terlaksana..harap2 ia benar2 perancangan yg baik..sehingga Allah izinkan ia berlaku..insyaAllah..ptg td ade meeting gilang gemilang yg aku tunggu2..congrates to all of them~overall semua nmpknye berjalan lancar n teratur..semoga hari esok berjalan lancar juge... semua kena on9 nm sekolah yg dh pilih td..harap xde yg buat kacau.. buat kwn2 semoga xde perbalahan n masam muka pasni.. (^_^)~sy sgt hepi sbb dpt gi manjung ngn 10 lg kengkawan.. mcm2 dh bdk2 ni berangan~~~kui3..termasukla aku skali..ngeh3..k la..mls nk tulis pnjg2.skadar update.. urmm..rasenye ade mende lg best aku nk kne cite..tp nnt2 la..pnat la..menda tu pasal ptg td gak la..hihi..ade jgk member aku ni yg sampai terjatuh hati la plak..kuang3.. sape??haha xley la nk gtau..tp aku akn cite di lain post..k..i'm off<

Comments

Popular Posts