**tempat LM**

~Dushhh...skarang ni semua pun tgh pening2 ngn tempat practicum...aku xtau la kalo2 ade yg rilek je bile sebut tmpt LM..haha.mmg kagum gile la kalo cmtu..tp maybe ade gak la..yg berminat nk gi TKC ke..kompem xde persaingan..hoho.. aa..bak kate mamat sorg tu..kalo gi skolah kt mambang di awan tu..pun mcm xde lg org nk gi..haha..iskk..pas tau background kawasan c2..aku pun naik seram weh.. die kate tmpt tu dh jd abandon dh..tinggal generasi tua2 je..hihi..so..cmne kalo aku gi prac kt sane..abes tu..mcm ne plak ade skolah kt sane???sape yg gi skolah?? xkn geng atuk2 + nenek2 kot?? haha..ooo..tu aku kne tanye semula kt source yg ckp tu..hihi..nway..skarang ni aku dh decide nk prac kt manjung..aku wat ngn 7 lg member...qilah, ramla, akma, shada, kak azah n ainil..insyaAllah la kompem ngn diorg ni..hopefully mcm tu la..semoga Allah permudahkan urusan kami..risau gak kalo xdpt..mane la kami nk gi lagi nnt..xtau sgt tmpt2 kt sekitar perak nih.. wuuuu..cedey2..hrmmm..td aku dh lukis peta area aku nk LM..atas pertolongan member aku yg kebetulan org sane.haha..agak kagum la ngn diri sniri..die just instruct thru ym je..aku kire ade kecerdasan spatial la..haha..daya imaginasi yg tinggi...wakakaka..lawak je plak..hrmm..anyway..nmpk mcm mamat tu berhati mulia je nk tlg describe pasal tmpt tu...tp sebenarnye tu adalah bg menebus dosa n kesilapan beliau yg mengharu-biru-kan planing org laen..haha..b4 ni mmg aku asal2 plan nk gi manjung..pastu mamat ni ckp plak shiq (juge kwn aku..) n geng2 die nk gi sane..ditambah plak die kate die n the tribe nk lepak c2 gak..so aku dgn hati mulia nye terus pikir semula n decide nk gi masjid tanah je..sbb aku tau tmpt tu dan bole la kalo nk cari2 umah kt c2..ale2 td ym ngn shiq die kate die nk wat kt masjid tanah..(mmg b4 ni die ade ckp nk gi melaka jugak..)..so timbul la kekecohan sebentar..haha..cuak jgk la inche mamat tu..hoho..so aku pun terus mengalah lg..nk kembali ke planning asal..manjung..yela..mmg mumule aku prefer gi tmpt jao2..xnk la duk dekat2 ngn umah dulu..sbb nk merase duk tmpt org before aku nk posting dekat2 ngn umah..huhu..so hopefully ni pilihan terbaik n kami dapat ape yg kami rancangkan ni..insyaAllah..dlm situasi mcm ni..kena berdoa byk2..n kena optimis..kalo xdpt ape yg kita nk..atau x puas hati ngn ape yg kita dpt..kena redha jugak..sbb maybe ni yg terbaik Allah dh tentukan utk kita..so maiyah..u have to prepare ur self..ur mind have to be strong..be optimis..n open minded..serius..aku xkesah kt memane (asal bukan TKC la..) asalkan bersame2 ngn pair aku..Qilah..so..Hopefully we will be blessed by Him..amiinnnn~ermm..ni semua perancangan aku je..esok br nk gtau the geng..harap2 diorg nk je..tp rasenye mmg semua pun nk sbb tgh pening2..so..tunggu esok..n skarang ni aku plan nk gi SMK Seri Manjung..mmber lain blh gi SMK Seri Samudera, SMK Dindings dan jugak SMK Ahmad Boestaman..hurmm..xtau la dpt x..so nnt kite tgk after 8hb kay..cuak nye..wuuuuuuuuu...nk nanges je rase.. (++.)~

Comments

Popular Posts