dh on9 practicum???

hihiihiiii...mmg agak lawak la kali ni..ceh..bunyik mcm dh biase jadik je..hehe..bukan la..tp ura2 yg on9 practicum smalam tu hanya tinggal kura2 jek.. kui3..kne tangguh smpi next week..isnin depan lak..hoho.mumule tau tu..aku rase mcm nk gigit2 je skrin laptop aku..rase mcm nk nanges pun ade gak..mcm xberbaloi ngn aku xtdo mlm smlm..huhuhuhuhuuuu~mmg aku ngntuk n pnat gile sbb nk on9 nih..sanggup aku sengkang bijik mate..mcm buh lidi je kat kelopak mate..xnk bg tertutup..ale2 snang2 je brader ULM tu nk postpone nextweek..kalo aku ade kuasa superman..aku nk tembus perut brader tu..biar die tau..cmne sakit jiwa nye aku stay up mlm smalam..aku xsure la kalo ade gak yg stay up mcm aku smlm..huhuhuuu..hanya kami je yg memahami perasaan x berbaloi tu.. wuwuuwuwuuu~~~xpe..kalo merungut byk2..sia2 je ape yg aku dh buat smlm.. nope!!aku bkn nk merungut sgt..sbb kalo byk mane aku ckp pun..still dh berlaku..n xle ulang..hihi..cume satu je yg aku regreat sket..disbbkan ni..aku xdpt nk fokus kt quiz fisio siang td..mmg aku ade je mase lebey2 sket nk study...tp sbb aku dh letih..otak mcm jammed..so xde mende pun yg leh register..semua pun sangkut je..siang td..aku bleh layan ym jek..huhuhu..kirenye blh wat mende yg x berpekdah je la..huhu..kalo la ade meter yg blh mengukur tahap keletihan manusia..ak rase..kalo cek tahap keletihan otak aku td..mau jarum meter tu patah..hihi..sb xdpt nk bace..kui3..blk dr klas fisio td..aku bli fud ngn qilah..bli amende ntah..pastu aku online~xle nk tdo lg sbb blum buka poser...kang buatnye aku tdo mcm pengsan..xsempat nk mkn dulu..hihi..so lepas je perut kenyang..aku lepak2 sat..tunggu mknn turun ke perut smbil bace mags..(mcm org x bertamadun la plak..org pas buke g solat magrib..hihi..aku A.B.C la..Allah Bagi Cuti..hihi..)..so mase aku lepak2 tu..aku landing atas katil..xtau bile aku terlelap..huhu..qilah ngn nik wat mende ntah..aku dh xsedar pape..yg aku sedar..time qilah kejut..die nk blk..time tu dkat kul 10pm..die pesan suh abeskn roti john..die mls nk bwk blk..aku pun angguk je la..mamai gile..haha..aku jarang gile mamai sebenarnye..cewwahh..haha...tp td tu maybe aku mmg xle nk bangun betul lg..kn dh kate..otak aku sgt letih..huhuhukk..td pun, dlm kemamaian aku td tu..aku ade ckp amende ntah..yg aku ingt..aku ade ckp pasal on9 prac la..haha..ntah pape.. qilah gelak je..haha..mmg aku mengigau td..tp aku sedar time tu..cume aku xle nk control ape aku nk ckp..haha..lawak jek..aduilaa...malu..ngeeeeeeee...
ni semua sbb frust xle nk on9 siang td..haha..huhu..apela cik maiyah ni..kuang3..

Comments

Popular Posts