mengembara dengan kembara!

fuiyo..bunyi mcm hebat..ngahaha..semoga kembara ke utara selamat dan penuh barakah.. :) insyaAllah hujung minggu ni aku akan ke utara bersama-sama kawan2 aisyah humaira n qilah.. hehehe dengan tak malunya men-join-kan diri dan sebagai nak mengurangkan ketebalan muka, aku pun angkut ainil sekali..hehe..nasib baik ainil nk ikut..harap2 berjalan lancar nnt..yeayy!! sebelum tu..hari khamis lg aku akan gi kl dh..bole meronggeng kt sana ;p muehehe...qilah nnt sampai smnnjg dr miri malam khamis tu..so masa ni jelah aku amek peluang nk luangkan masa sama2..sbb almaklumlah org dh keje kt seberang laut..huhu..cuma ainil lah x dpt join sbb khamis tu dia still jg spm..jumaat la dia kena dtg sbb sbtu awl pg dh kena gerak ke utara! x sabarnya.. harap selamat..berdebar jugak..sbb sbnrnya nnt aku nk ikut geng2 tu gy rumah org kawen! haha.. sambil2 tu boleh jln2 tempat org..otw blk tu pulak blh singgah tmpt2 best >_<>

Comments

Popular Posts