kemahuan vs. keperluan!

dipendekkan cerita..td aku berperang dingin dengan diri sendiri..mau la dekat 4 jam aku berada di JJ kemudian ke melaka mall yg seberang jalan je dr jj tu..hanya utk men-survey2 brg2 kemahuan aku..dan akhir nya..aku tidak membeli walau satu pun barang kemahuan tu..mmg tragis! sungguh membazir masa! namun agak baik sbb terus ke kedai pc utk membeli barang keperluan.. bagus! berbelanja sekitar 4ratus agak memuaskan juga..[~~.] printer + external HD mmg sgt terdesak skrg..gembira sbb boleh scan tapak tangan bila2 masa saja! xpayah pegi kedai scan sekeping namposen!
kerbau ni mmg dh lama nk beli..aku bukanlah gila-gadget..ni saja sudah memadai..cukuplah sekadar mampu nk simpan segala khazanah warisan aku..tp sket punya baik lepas ni aku dua backup..kerbau dan kepingan CD aku..haha..bukan DVD ye..CD! jd boleh bayangkan betapa gilanya dulu aku menyelamatkan semua harta ke dalam CD sbb laptop tua berjasa aku ni xde DVD driver..muahaha..hebat!
ye..brg murah pun nk tayang..tp apa lg gmbr yg ada kena mengena ngn post ni?xdekn?jd brg murah ni plg layak..

p.s: tidur mlm ni termimpi B.U.M sling+handbag..cait..handbag~ mcm makcik2 je perangai..bukan! bag tu sgt cool..70% off..dan mampu walaupun mahu..maka..apesal td tak rembat saja?! menyesal! konon akan jumpa yg lebih cool di mall..hampeh..mall adalah shopping utk taste makcik2 saja..sekian

Comments

Popular Posts