got new esaimen!!!!

-rosette yg menggunakan bunga stoking!-

huh..cmtula tajuk esaimen aku.. kene submit mid november nih..tp aku target nk siapkan sblm aku posting..hah?! sempat ke tggal bape hr je lg nih.. adoyai..apsal aku kene part nih plak?? mentang2 la aku je yg tgh menganggur dlm byk2 kazen aku..hisy.. eh bukan2..diorg kate dlm byk2 kazen, aku la yg plg ade skill nk wat menda nih..haha so i take this job as a compliment..kah..kah..kah..

uhuk..masalahnye skarang..bila aku pintal je dawai nk wat frame tu..terus rase mcm dh xde rupa bentul petal..wahahaha..cmne ni cik maiyah?? sape yg ko nk import nk suh tlg wat mende nih.. isk.. kenapa la kene wat bunga stoking ek?? xleh ke kalo guna material lain yg aku blh tahan lg nk handle..haha.. (eh kalo cik pengantin terbaca..no offense oke..ur kazen ni bukan x ikhlas..beliau cuma menyesali diri sendiri sbb kurang skill nk wat bunga stoking ala ala gubahan hantaran kawen ni..=p ) adui.. so skarang ni rasenye aku dh kene wat jadual harian utk saki baki hari yg ade nih.. haha.. mane nk berkebun lg..nk wat bunga stoking lg..ades.. ohh berapa byk plak rosette yg aku nk kene hasilkan ni??? 50 weh! hahaha.. = lima puluh buah/biji/ketul rosette SAHAJA.. huhu..mmg hebat la kalo aku leh wat dgn jaya nye nnt..wuhuhuuuu

okay..sila doakan cik maiyah berjaya dgn esaimen terbaru nye ye..sekian..terima kasih..

Comments

Popular Posts