dilema

pheww~~ bila aku dh ade mood nk merepek kt sini..maknenye aku dh makin ok..huhu.. b4 ni sgt2 la depress sampai aku xde selera nk membelog..sbb ape?? sbb susah nk adapt ngn environment baru aku..huhu.. ye..aku mmg susah nk adapt ngn sesuatu keadaan baru..tp once aku dh bleh masuk..mmg kuarla segala tanduk dan taring..hihihi.. apsal eh 2 hr lepas aku mcm xleh nk terima hakikat yg aku dh jd warga skolah tu? walopun blh kata keseluruhan warga skolah tu menerima baik aku kt sana..aku tetap rs mcm tension 2hr lepas..huhuhu..adekah ni yg dinamakan x bersyukur?? hermmm..ntah la.. mmg aku bersyukur sgt2.. thank Allah sbb permudahkan urusan aku.. cuba bayangkan kwn2 yg dpt skolah yg dasyat..ckgu2 agak kerek..pengetua garang..bdk2 nakal tahap luar petala..skolah jauh gile dr umah..cuba bayangkan??..
-kalo aku..mau nangis tu..- so ape yg aku nk tension2 ni?? ckgu2 seme okay..baik2..ckgu laki ke ckgu pompuan seme baik.. murah senyuman..x sombong ngn aku yg baru nih.. budak2 plak mcm biase la... baik2 nakal.. kira ok la kn.. huhu..ye maiyah..ko mmg dh bernasib sgt baik lbh2 lg ko duk ngn mak abah.. walopun aritu bukan main lg konon2 xnk duk umah ni..tp Allah Maha mengetahui.. Dia tau sgt2 kalo ko tensen.. mak abah la penawarnye..huhu..xpayah citer kat diorg..cuma perlukan diorg dekat ngn ko je dh leh wat ko rs lega n tenang.. hamdalah.. so skarang ni ko kene harung keadaan dan kehidupan ko ni sebaiknye.. wat yg terbaik..corakkan kehidupan sebaik mungkin..then serahkan kpd masa..lama kelamaan ko akan ok.. =)
[thanks frens yg telah sudi mendengar cerita tension aku..huhu.. walopun ade yg kata aku mcm bdk2..tp mmg aku tension btul masa tu.. n thanks also 2U sbb ingtkn supaya byk2 berzikir utk tenangkan hati..dikala hati x tenang n xleh nk bersujud ni..mmg cepat kalah ngn keadaan..='( ]
semoga hari2 yg mendatang akan lbh baik..xsabar nk tulis pasal aku yg dh sangat2 hepi kt skolah tu..hihihihi..bila ek??? v_v ~~~ masa ..cepatlah berlalu..huhu..

Comments

Popular Posts