-berangan mode-

hihi..meh tgk kete impian @ berangan aku.. hisy.. ade plak berangan.. impian tu da betul.. mane tau 1 hr nnt aku mampu nk ade kete ni..huahuahua..dr dulu smpi la skarang aku xpnah2 xsuka sama ini crv..dr rupa x bape nk cantik sampai dh cun gile cmni..tetap menjadi pojaan aku..huk3..layan sket gambo2 nih..~~~~ really craving this green tea metallic crv.. kalo la aku mampu nk beli..best3...

apsal titiba buang tebiat citer psl nih ni..amboi2..mentang2 dh nk stat keje minggu depan..dh berangan nk bli kete..pastu berangan kete2 cmni plak!..xsedar diri! hoho..bukan2.. sbnrnye ptg td ade sekor crv kaler cm kt atas ni ngn steady nye telah menjelma depan aku.. slow gak la org yg bwk tu..padahal aku rushing gak td..tp trus x jd nk potong..disebabkan aku terpegun sesangat ngn beliau..trus aku follow dia.. xkesah la kalo terlambat...
~~ wahh mmg sangat2 cool.. ngn cahaya matahari yg terik tu..makin menyerlah kaler green tea metallic tu..sgt sejuk mata memandang.. cair hati aku tgk~~~
singaporean tu kompem2 mcm pelik sbb aku follow dia lama gak la..dr traffic light pertama kt umah aku sampai la kt paya rumput sana..(eh aku je tau mana paya rumput..xpe2..) dipendekkan cerita aku sangat terpegun td! xleh nk ckp cmne perasaan masa tgk crv baru tu secara life..haha..gilo apo cik maiyah.. mmg jd gilo pun kalo tgk kete ni lama2..adik aku kata taste aku mcm org tua..lantak la dh aku berkenan..dr aku xde lesen smpi la lesen aku dh berkeping2.. ntah aku mampu ke x nk bli 1 hr nnt.. @_@ kalo tgk harga mcm x setarap je ngn keje aku nnt..haha.. sudah2!!! jgn nk berangan.. =p

Comments

.: a.for.ana :. said…
hahah... maiyah! same taste la kite!!! uwaaaa.... CRV!!!!!
yeke ana! bagus2..semakin sehati sejiwa la kite..hahak.. ana..serius..green tea metallic.. pheww.. sgt mengancam!
.: a.for.ana :. said…
huhu... i lyke black or silver! adoiiii... jatoh chenta!!! hahaha... oh, CRV! huhu... pas2 my peberet lg, balck RONDO! fuhhhh.... cun giler!!!
isk ana ni..mata keranjang lah! hahaha..minat satu2 sudey..keh2..xpe ana.. nnt dh beranak pinak leh amek RONDO kay..stakat ni CRV dulu la..jb tu byk je daddy2 ygleh disugarkan..ngeeeeeeee

Popular Posts