Raikan cuti sekolah! [^_^]~

Yeaayyyy!!! Cuti raya cina dah bermula! weeehhuuuuuu~~~ ewah2..bukan main suka lagi ko ye maiyah? hehehe... sape tak gembira kalau cuti sekolah kan... kalo bab2 cuti ni, jd cikgu sekolah la plg best sbb ade byk cuti..hehe.. tp sekolah aku amek cuti sampai rabu je.. ingatkan seminggu la sbb kalo nk ikut kan skolah aku ramai je orang cina.. ntah laa.. tp cuti2 seminggu ni bukan free ye..kena ganti 2 sabtu nnt...wuwuwuwuuuu huhuhu...

ok ingat tak mase aku cerita pasal smm aritu? yg konon2 nk belanja diri sendiri bila dh berjay siapkan smm..hehehe..hari ni aku dgn baik hatinya membelanja diri sendiri dengan beberapa barangan yg perlu dan tak bape perlu. antaranya ialah..

  • bag laptop pierre cardin.. ni mampu beli pun sbb ade sales raya cina.. kalo tak x kuasa aku nk membazir sampai 2 - 3ratus je utk bag laptop hoho
  • perfume kat body shop..ok ni mmg keperluan sbb stok yg ade pun dh tinggal sikit sgt..
  • jam tangan.. yg ni x bape perlu..sbb kalo nak jimat, boleh je..just kena ganti batery je kt jam lama aku tu..bukan rosak pun. hihi..saje2 nk membazir..bukan bli jam mahal ribu2 pun ok.
  • dan yg ni bukan kategori barangan la..ni makanan..hehe..kami mkn kt restoran al-jazeera kt bukit beruang...kak nor mkn kabsah chicken.. aku mandy lamb..dan tambahan sup kambing share2.. best gila..tp senak la perut nk menghabiskan nasi tu..minum plak ngn fresh orange..masam2 manis mmg sgt refreshing! ^^,
ohh lupa nk cerita..aku sedang survey2 barang idaman aku..xtau la nk bli ke taknak..1 dah beli..lg 1 ni x tau la..huhuuuuu..think..think..


 yang ni dh dpt..

.
.
.
.
masalah sekarang ialah tengah dalam dilema.. nak yg ini

atau...
.
.
.
.
yang ni...
 
 dilema,,dilema...dilema.. lagi byk bace review pengguna...jd makin pening T_T
 

Comments

Popular Posts