Finally!!!

huhuhuhuhu  gembiranya hati..hihi sbb impian dh jd kenyataan.alhamdulillah
*senyum dr telinga kanan hingga telinga kiri*

akhirnya berjaya memiliki gajet idaman :) huk2..thanks ya Allah sbb mengizinkan aku beli galaxy note 10.1 yg menjadi watak utama dlm mimpi aku kebelakangan ini..asal2nye aku tension sbb confuse xtau nk rembat ipad retina atau inche note 10.1 ni..tp selepas ditimbal balik..akhirnya aku buat keputusan utk pilih yg ini..sebab?????? hehe aku yakin mesti ade yg terjumpa post aku ni masa nk survey2 sama ada nk note 10.1 vs ipad vs ape2 jela..kan??? hoho..sblm tu, aku nk warning..sila hentikan bacaan dan klik tanda pangkah tu sbb ape yg aku tulis ni tak menyumbang ape2 pun sbb aku ni ibarat buah cempedak di luar pagar kalau salah sila tunjukkan..hihi..ok ape2 pun aku nk citer sket kenapa aku pilih note 10.1 bukan ipad retina walaupun kalo ikut bajet, aku boleh je nk rembat ipad retina skali ngn galaxy camera.. ok ini aksi riak mcm nk mintak pelempang..haha..
ok antara sebab2 nye ialah..jeng3..
  • ipad ialah apple..apple ialah america..america ialah???ok isi tempat kosong.. k
  • kedua, rase2nye aku akan suka nk transfer file2 xkira la gmbr ke video ke..ape2 ke dr laptop ke note ni.maka baiklah kiranya aku tidak menggunakan ipad yg kurang friendly itu sbb process meng-kawankannye agak leceh dan rumit sbb aku bukan guna mac air pun kn..setakat zenbook mmg xde jodohla ngn apple2 ni huhu
  • ketiga, aku suka melukis!!!!! yee..jd mmg aku perlukan note10.1..tp dlm post express kali ni aku x sempat nk study lg cmne nk guna pen tu..nnt dh ade hasilnya, selalulah aku lampirkan dgn setiap post.xpayah la penat2 google2..curi2 guna gmbr org hohohohoho...
  • seterusnye ape eh??? ntah..xblh komen byk sbb aku pun xpnah guna ape2 product apple..jd x layak nk komen2 psl apple lah kn..maybe aku just akan citer kebaikan note 10.1 jela lpas ni..okeyyy 
ok..setakat ni dulu..saje2 nk kepoh yg aku dh berjaya bli barang idaman.. hihi. alhamdulillahhhhhh... smg aku memanfaatkannye dgn baik..insyaallah.. *esok start skolah lpas cuti raya cina..rase mcm liat je nk gi skolah esk.. huhuhu msti masa mengajar nnt asik teringat kt menda nih..hoho..maap le..mcm gayat je kn..ala bg can la sket :p


Comments

Popular Posts