saya suka adrenaline rush!

takdelah dasyat sgt mcm naik roller coaster.. cuma secretion level of adrenaline aku dh bertambah lebih dr biasa la..fuhh..setiap saat memang mendebarkan..kepala sentiasa berdenyut-denyut.. mata bagaikan nak tersembul je gayanya.. rambut dah mengalahkan albert enstein (ok ni tipu)..perut dh memulas bagaikan ade kupu2 didalamnye..dan aku dalam stress-mode! yeaaa!!!!!! urrghhh??!!! kau kenapa maiyah? dh gilo apo? org stress cakap la nk nanges ke ape ke..ni gembira2 kenapa??? hihihi..

sebenarnya dah lama tak rasa debaran yg mcm ni...cuak nk menyiapkan kerja..berada dalam keadaan tak cukup masa..stay up sampai pagi )ok ni br pukul 1pagi.xtau la blh stay smpai subuh ke tak :p ).. dh aku sangat gembira sekarang sbb terkenang zaman belajar kt upsi..rindunyaaaa!!!! 

dulu aku pnah ckp, rindu ngn zaman busy2..nk siapkan tesis..mcm ni la rase stress dia..dan sempat jugak berblog dulu..sbb nk hilangkan sikit stress dlm kepala..tp waktu tu aku ta sabar2 je nk tunggu siap keje..nk merdeka..dan sama jugak mcm sekarang..

dateline utk submit smm ialah 4hb februari 2013! selasa depan..gilo..dan sekarang ni proses update data belum sampai 50% pun.. T_T kau dah gila ke ape maiyah? kau bercadang taknak tidur sampai 4hb ke? dan nak amek cuti ke isnin dan selasa ni?? hahaha..

ok sekarang aku dh cuak gila bila sedar progress belum sampai 50% lagi..hukhukhukkkk..tiba2 rasa mcm nk muntah pening kepala loya semua..demyuh adrenaline! chiaauuuu!

Comments

Popular Posts