am i that good in cooking???


haha..am i?? adik2 aku kompem ckp 'hampeh nye kakak..'..kui2..yap..kalo diorang nk ckp cmtu pun aku redho je la..haha..sbb aku sniri pun dh rase bosan ngn ape yg aku masak hari2..leceh beb!! bukan sbb aku x suke masak..the thing is i've no idea of what i gonna cook everyday..stiap pagi..celik je biji mata..mesti dh kene fikir pasal masak..makan..pastu masak smula..mkn lg.masak lagi..naik fed up aku!!! haha..mmg la ko ni mayah..excuse me..bukan aku fed up sbb kene masak kay..haha..aku fed up sbb dh naik buntu nk fikir idea nk masak ape..ade idea best x?? kalo aku duk sorang..dh sure2 la aku masak ikut suka hati perut aku..n tekak aku..keh3...seperti sushi kat atas..mmg aku dh lame berangan nk wat sushi..tp hajat lum kesampaian..aku cari seaweed nk wat sushi ni setaun x jumpe2..yela..asik2 aku cari kat tesco..haha..xpnah la plak nk try cari kat giant ke..carfour ke..haih ko ni pun maiyah..abes nk wat cemane..mak kalo nk shopping mesti tesco..buhsan gak kdg2...layan je la...berbalik kpd citer sebenar..aku dh boring..balek2..pusing wat menu same je..aku rase org2 kat umah ni mesti sedey kalo pandang lauk tgh hari..haha..nk wat cmne..len kali kalo teringin nk mkn ape..gtau awal2 b4 aku gi pasar..kalo nk order pas aku balik pasar...alamatnye sudip naik atas kepala la..haha..yap..aku mmg kakak yg tegas..hahaha..x boleh blah lgsg..haha..btw..aku cuti ni x la rajen mane..tp pnat jgk la sbb aku sorg je girls yg bleh harap dlm umah ni..haha..adik aku tgh pract plak..kalo x mesti bleh bagi2 tugas ngn die.n as usual..aku kompem bg tugas lebih sket kat die..haha..aku kn kakak..wahaha..best2..dh la..yg sebenarnye aku teringin nk mkn sushi!!! nk2..nk wat sniri..nnt aku nk try jgk wat sblm gi pract nih..karang aku kempunan susah la plak..hoho

Comments

Popular Posts