its all because of Him..from Him..thanks Allah..

Alhamdulillah...da cek result..memberangsangkan..keh3.. sebenarnye aku cuak gile ngn subjek animal fisio tu ngn biotech.. fisio tu mmg super cuak sbb mase jwb exam aritu pun rase mcm hampeh je amende yg aku jawab tu..kui3..mmg kompem Dr syakirah main tutup mate je ngn final exam tu.. huhu..yg biotech plak..aku cuak giler sbb mase sblm final exam tu kn..aku cari pasal ngn Dr jahjadi..hehehe..so sah2 markah aku kurang 5markah dr markah bdk2 len sbb markah kuiz II aku beliau x kira..hooho..menyesal2..ape2 pun thank to Allah sbb bg aku result yg agak best neh.. bukan aku sorang je..ramai member2 dpt best gak..alhamdulillah..semoga semua berjaya dunia akhirat..insyaAllah..

Yg paling x sangka2 tesis ngn cik mai la..beliau kasi A kat aku..hahaha..mmg x sangka gile la..kalo dpt A- pun aku dh suke sgt..yela sape la x knal ngn cik mai..lectr paling demand aku pnah jumpe..kui3..[its a compliment okay...she's a perfectionist nway..] huhu..buat tesis ngn beliau punye la seksa..tp xpela..as what u sow..as it u'll reap..huhu..so aku tgh tuai hasil usaha aku la ni..haha.. n rase2nye bdk2 cik mai seme mmg puas hati la sbb rase berbaloi ngn usaha selama nih..berhabis duit, masa, tenaga nk siapkan tesis..ngn kene hamun..kene marah..kene tibai.. seme kenalah..hihi..n penghargaan jgk kat kwn2 seangkatan disleksia sy..haha..ainil, ana n nana.. korang byk tolong utk tesis kita yg sama tema nih..dyslexia~kui3..

To dr jahjadi..i'm sorry for the wrongdoings..n thanks a lot for the A-..haha..even u dont give me A like others..its okay sbb itu adalah hasil usaha sy yg MUTLAK.. dan mmg sy yg berdegil xnk jumpe Dr pas abes exam aritu..hehehe..bukan xnk jumpe..tp mcm xleh nk pandang langsung ngn muka Dr jahjadi..mcm menyirap jek rase walopun aku si pesalah..huhuhu..nk wat cmne..aku mmg anti-indon itu..wohohooo...

Teringat plak mase ym ngn sorang member nih..die pun xnk jumpe dr jahjadi pas exam..sbb die kate rase mcm x sanggup je nk jumpe nk bodek2 markah supaya dapat tinggi utk biotek mcm bdk2 lain tu..aku sokong die 300% sbb mase tu pun aku pikir cmtu jgk..satu sbb aku mmg xleh nk pandang lgsg muka beliau tu..satu lg sbb rasenye aku nk tgk sniri tahap pencapaian sebenar aku utk biotech ni..kui3..sbb rasenye kalo jumpe beliau pastu mintak markah lebih..ape kes..yg dapat C pun bleh dapat A++ kalo pandai bodek..btul x?? huhu..pikir sniri pun bleh tau la.. so aku bleh puas hati ngn ape yg aku usahakan selama ni n ofcoz ni adalah pertolongan dari Allah jgk..tp at least markah aku tu bukan dari hasil bodek2 pensyarah..aint it?? so..fatin..we did it..n u shud proud with ur mark..n just raise ur kening at THEIR marks..hahaha..


Comments

Popular Posts