map oh map..kuang3

okay..entry ni adalah kesinambungan pada entry lepas psl poblem yg memeningkan tu..huhu..so ari isnin ni insyaAllah aku gi manjung..mencari penyelesaian utk poblem aku tu..haih...smoga berjalan lancar..thanks to kak ida--kakak kpd ainil yg msudi pinjamkan kereta kuda utk kami ke sana nnt..haha..so nnt kitorg gi tg malim dulu..punggah barang2 kt umah taman U..[to qilah..u should join us la..ur barang je dh penuh blakang kete kot..haha..no offense kay..tp nnt jgn lupa blanje kitorg kfc tau..huhu]~ so nnt brg2 kami tu tumpang umah abg ainil dulu..pastu setelkan ape yg blom setel..huh..harap sgt menda ni ade penyelesaian terbaik..harap..n yg plg penting.. semoga sy x mengantuk+penat sepanjang perjalanan..dh la kene drive sorang..xleh gilir2..nasib baik ade co-pilot nnt...cik ainil..dh la first time nk jejak bumi manjung..ntah cmne rupe pun xleh nk imagine lg.. jalan mane nk lalu pun blom tau lg..tgh tunggu map..haha..inche ketua daerah manjung sila la wat kn map tu..huhu..nnt claim la dodol melaka ke..belacan ke..cencaluk ke..x kesah.. asalkan wat kn map tu..karang ade yg aku drive smpi thailand nnt..haha..ape ntah aku mengarut..k la..nk off dh..

nota kaki: entry yg ni lame gile aku taip..haha..start dr kul 8 td aku tulis smpai ni bru siap nk post...sbb sambil2 ym ngn member tula x siap2..kui3..thanks a lot to her..byk sgt bg nasihat n bantu sy..credit to syahmerra =)

Comments

Popular Posts