hari yg agak penat..phew~ [+_+']

huhuhu...hari mmg agak bz dari pagi sampai la ke ptg..[skarang dh x bz la..] dr pagi bz sbb kene masak sorang2..mak gi kenduri kawen jiran2..huhu..so sambil masak2 td dapat berita gembira.. aman dpt amsuk boarding school..sains muzaffar syah..alhamdulillah..hrmm..byk hikmahnye die dpt masuk skolah asarama sbnrnye..salah satu nya xpayah la abah nk kene fikir nk hntar pegi balik die gi skolah.. sbb nnt kalo abah dh start wat dialisis..takut ade ape2 poblem ke...so tu x payah risau pasal skolah aman...thank Allah..ermmm..pastu tgh hari plak..siap kemas2 pas masak..gi melaka..mcm2 kedai masuk arini...kamdar..nagoya..last skali gi tesco..huhu...seme ni cari barang2 skolah afiq..[aku pun tupang skaki la sbb mak yg bayar..hehe..] so ape yg aku rase td..duit kuar mcm air je kn..hrmmm..duit tu punya la payah nk dapat tp bila kuar..mcm air paip...kesian mak ngn abah..tu yg aku rase makin x sabar2 nk keje..huhu..at least dpt la tlg sket2...kt tesco td..kitorg gi secret recipe..bli kek birthday atok..pehh...terbang rm73..kui2.. bukan nk mengeluh..cuma nk mengeluh sb ade taz 3 ringgit tu..hoho..iskk..xkan bediri dlm kedai dia pun kene charge..dasyat2.. huhu..zaman skarang mane la ade yg free..so td kitorg pilih chocolate indulgent..waaaaaaa...best gile..x sabar nk makan esok..hihi..ade wat makan2 sket... sempena bedday atok n sempena berkumpulnya adik beradik aku yg payah sgt nk kumpul serentak ni..mengalahkan org dh keje2 je..haha..tp esok abang xde..die xdpt cuti..sbb nk amek cuti mase nk hntr aku gi manjung nnt..ngeeeeeeeee...thanks bro! hihi...

~so berkenaan ngn map yg aku tunggu2 tu..ketua daerah manjung x dapat nk sediakn sbb internet umah die slow-kata beliau la..so bg instruction ikut msg je la..huhu..so harap2 aku slamat sampai kt manjung nnt..kui3..mcm2 laluan aku dgr dr org2 yg aku tanye..stakat ni seme lain2..so aku tgh kompius nk lalu mana..tp td aku mcm dh decide nk ikut advice ketua daerah manjung ni sbb kalo ape2 hal aku sesat nnt..aku call je la die..kih3..sbb kalo ikut advice org lain2... kalo aku sangkut..nk call diorg..aku mcm x bese sgt..lagipun mereka2 tu org berumur..so aku segan nk berkomunikasi..haha..ape2 je la..ape2 pun aku harap seme berjalan lancar..kuang3..risau sbb aku xleh nk imagine lg tmpt tu cmne..so aku plan..dr kl nnt pagi2 gi tg malim..drop by kat taman U..punggah segala khazanah yg belonggok kat sane..pastu cepat2 move..xnk lengah2..sbb kalo bleh nk sampai cepat kat sane..pastu nnt nk cari2 umah..huaa..bila sebut pasal umah..rase mcm nk nages..huhuhu..act, tu la masalah aku yg aku duk citer2 b4 nih..huhu..umah aku utk pract kat manjung stll pending..gila x gila la..lagi bape hari je nk start tp aku xde umah lg..hehehhe..sempoi abes..tp ade standby la..kalo tedesak sgt nnt..ade la port aku nk lepak..xde la sampai aku kene berkhemah ngn qilah kat padang skolah nnt..hihi..ape2 je la aku ni..so sekarang ni aku nk gi kemas barang2 bli td yg dh berterabur atas katil pastu nk packing baju nk gi esok..pastu nk tdo..waaa...penat sungguh..esok pagi nk kene bangun awal2 sbb esok atok datang bekfes sini...nk wat mee sup..pastu bleh potong kek..erk??!! makan kek pagi2?? haha..idea sape laneh..act, xde mase sesuai dh nk ajak atok mkn2 sbb weekend ni mmg atok ngn nenek bz gile..ngn mesyuarat koperasi la..org kawen la..marhaban la..hiii..dh tua2 lg macam2 plak beliau2 ni...huhu..so tu je la yg available..so esok nk mkn choc indulgent..x sabar!!..hehe..b4 tu nnt nk snap pic byk2..leh tunjuk kat qilah..mesti qilah jeles gile..hihihi..

Comments

Popular Posts