what maiyah did during her hols?

huhuhu..menjadi seorang yang lapang bukan mudah..yap..sentiasa sibuk dgn mcm2 kerja sbg seorang pelajar UPSI menyebabkan sy susah nk uruskan masa yang amat lapang bila start cuti sem ni..har..har..har..begitulah ayat super poyo yang membuatkan aku rase mcm nk gelak guling2 je..ngeeeeeee..tp betul ape..kdg2 rase mcm xtau je nk watpe..well...kalo ikut hati aku mmg la aku suke je sbb aku ade 24hours/7days along this hols utk meronggeng sakan dengan segala khazanah novels and being an internet addicted diseorder person..huhu..mmg aku suke je kalo bleh ngadap internet ni lelame..blogging..frenster..ym..e-novels..memacam la aku leh wat..[kalo bleh la..]tapi..xkn aku nk wat gaya best je lepak sakan kat umah..nnt mak ngn abah kate anak die sorg ni mcm x beragak la plak..hoho..so aku pun dgn hati suku rela wat la gaye suri rumah..hehe..walopun x la rajen mane..tp mmg ade gaye jgk la..keh2..ari2 dh jd rutin..+ jage bdk cenonet due org tu..kim n wawa yang kit tu..bdk tu makin besar makin pandai ckp..ade2 je yg diorg ckp yg buat aku nk pecah perut gelak..skang ni diorg dh x panggil mak aku nenek..diorg dh panggil mak aku mak plak..huhu..abah diorg still pggl atok je..huhu..ape2 jeah bdk..so kdg2 aku gi jgk kandang kambing tokcik yg dh tersergam tu..huhu..kadang2 je..bukan rajin sgt pun..kui3.. LEPAK??? ooo...bila dh ade kat umah aku jarang dh gi melepak or meronggeng sakan ngn meber2..ntah..mmg dh biase mcm tu..sbb tu bila aku ngn kengkawan aku akan appreciate sgt mase aku ngn diorg sbb bila aku dh star ade kat umah...aku nk spend mase sepenuhnya ngn family..kdg2 je aku gi umah memer..tu pun kalo ade hal2 penting..mcm x sampai hati je nk lepak2 or g jln2 ngn member..nnt takut mak abah kate aku lebihkan kwn plak..huhu..mcm2 la aku ni..tp kdg2 start rase boring jgk..mcm skang ni la...act, x la boring sgt sbnrnye...ermm..smlm raye qurban kn?? so 2-3 ari ni menu umah aku sup daging la..hoho...td rebus tulang seperiuk besar..hah..mkn la smpi puas..setahun sekali je..kuang3...tu mak dh pening kepala..mkn sup byk sgt..mmg makanan hi-kolestrol tu tp degil..nk mkn byk2 gak..dh pesan dh td..mak mmg..penat je pesan..huhu..apeda aku merepek..mengarut..ntah..aku pun bosan..

Comments

Popular Posts