bahana sppbs

bak kata sorang cikgu sekolah aku ni.."muka cikgu2 perempuan sekarang semua dah tak berseri...pagi2 lagi dah masam..nak tegur pun takut..ni semua pbs punya pasal! " hah!!!! cuba kau digest dan pahamkan statement di atas..ni adalah pengakuan ikhlas dari sorang cikgu laki skolah aku...aku pun bersetuju jugak..tp aku mcm nk tanye dia tp lupa plak..apsal muka cikgu pompuan je masam? cikgu lg x masam ke??? ape makna tu?? adekah maknanye cikgu lg x key in pbs?? hahaha kalo la diorg tau aku memfitnah sebegini rupa, mau kena pindah skolah ni :p heheh..tp mmg pun..aku pun perasan jugak..ade la beberapa yg muka mcm stress...mungkin sbb pbs..mungkin jugak sbb lain..tp ape2 pun aku mmg salute gila kat kakak2 senior yg dpt selesaikan tanggungjawab sbg guru pbs, ibu, isteri dan lain2 lagi...sbb aku sniri yg single mingle ni pun mcm terumbng ambing je nk key in pbs ni..nasib baik la skarang ni musim pbs laju..so terpaksa rajinkan diri keyin bila2 ada masa.. abes tu yg kau boleh mengepost ni apsal pulak??!!! poyo je konon2 nk rajin key in pbs..huhuhu sbnrnye ni mmg tgh key in tp tiba2 tersengguk2...so nk hilngkan mengantuk, aku menangkap gambar sendiri..pastu teredit dan pastu the rest is history haha..ok mari kita tafsirkan dua keping gambar yg berbeza ini:
Apekah emosi yang cuba digambarkan???!!!!
(titiba je haloween plak..haha..saje je nk gambo hantu tu..)
try tgk gambo di bawah pulak...

Emosi sebagai seorang kanak-kanak 2tahun yg belumpandai bercakap pasti membahagiakan kan kankan????


Comments

Popular Posts