menu lepas geram

Heheheh...poyo betul tajuk...tp mcm x sesuai je tajuk tu..sebenarnya lebih sesuai...'menu hari2 terakhir sebelum diet' kot haha.. sementara treadmills tak sampai2 ni, aku mcm2 mengidam nak makan..konon2 lpas ni nk berdisiplin..huhuhuu agak2 boleh ke ek??? haduii..harap2 kuat semangat! so apelagi lah yg aku buat kat dapur tadi....huhuhuuu seddih sbb nafsu makan sentiasa maintain tinggi x pernah turun2 T_T akibatnye, bertan-tan lemak telah meresap dlm tubuh badan ni..nk membuangnye bukan lah snang...tp jgn risau! dgn adenye treadmills nnt pasti membantu! heheh..harap2 betullah..sbb sblm ni alasan aku nk exercise kat luar rumah: malu org nampak..nnt yanto nampak (yanto tu mamat indon yg jaga kambing sebelah rumah ni),,,so lpas ni xde alasan lg..nk exercise bila2 masa je..x payah nk salin2 baju lengkap..x payah pakai tudung...ngan kain2 batik pun ko boleh bersenam dah..asalkan pakai kasut sukan..hoho...ok maiyah! kuatkan semangat!!!! so adekah ini menu berkolesterol terakhir yg kau akan masak??? hehe ade lg satu dlm peti ais blum masak...bahan2 dh beli...so xbleh membazirkan?? so weekend ni buat cheezy chicken mushroom pie..hah...apekehal mesti cheezy2 tu??? saje nk perabis cheese dlm peti ais tu T_T sila maafkan... :( ok mari menjamu mata dgn hidangan tak seberapa ni..resepi aku sebat je dr internet...ni lah bahana suka baca blog org masak2..lpas ni diharamkan segala kegiatan membaca, menonton dan melihat apa2 yg berkaitan dgn makanan2 yg berkolesterol tinggi ini..sob..sob..sob...
haaa..nampak mcm popia biasa je kan??? tp jgn disangka air yg tenang tiada buaya...jgn disangka popia yg sempoi tiada cheese di dalamnye! bila gigit je terasa cheese meleleh di celah2 gigi (melampau gila) tp makan 2 keping je dh mula muak..jd nk hilangkan muak, cicah ngan benda pedas... sos tu x pedas lgsg! so nk pedas aku gi cicah ngan sambal belacan adabi yg pedas tu hohoho


 tadi mcm x caye kan?? sbb nmpk byk sayur kan??? haaa saksikan kesan gigitan aku tu..terkeluar cheese tu best gila! ohh lupa nama makanan ni ialah popia ketam cheese.. sbb bahan utama sbnrnye crab stick n cheddar cheese tp biasalah aku kan derhaka ngn resepi..gi tambah byk2 sayur...baru konon2 nmpak balance diet sket :p padahal senget benget x balance langsung sbb lemak melambung2 T_T

ok ini pulak ketua bagi makanan berlemak dan berkeju... cheesekut..hah? xpnah dgr??? gi google sndiri...cheesekut ni penah menjadi fenomena kpd blogger2 pompuan skalian sblm ni...cuma aku e x berminat masa tu..(cover.padahal xtau pun sbb sblm ni mcm mls nk bukak blog sendiri mahupun blog org lain..heheh)

maka seerti biasa, lepas siap amek gambr haruslah menyebarkan di fb..bukan nk belagak atau menunjuk yg aku ni kuat makan...hanyalah sekadar nk menghasut org lain supaya sama2 makan makanan berlemak sama mcm aku hahahahahhaaaaa...ade sorg dah masuk jerat td..aku dgn laju terus bg resepi cheesekut ni hahahahaa gembira2! :)

Comments

Popular Posts