menyusun perasaan~

[o_O] macam la perasaan ni berserabut tahap kronik je pulak kan..
PERASAAN SEKARANG : takde lah sampai tahap upside-down-supercoiled mcm DNA double helix tu..
cuma perasaan sekarang ibarat manik2 yang laju bergolek2 dalam bekas yang digoncang-goncang.. ohh ape punya analogi laa.. okay aku ada masa malam ni je utk menyusun semula..mengemaskini perasaan dan menginstall semula software2 berkaitan supaya aku bersedia untuk pegi skolah esok..ngaaaa… tu je sebenarnya masalah aku..hoho.. susah betul jadi aku ni la..(mcm pnah rasa je jd org lain camne ;p ) ni la penyakit aku yg x berubah-ubah.. sangat obsess dengan hari cuti sehingga aku boleh lupakan 99.99% hal ehwal kerja aku sepanjang cuti seminggu ni..haha..maka mmg agak dasyat la gaya hidup bercuti aku..sangat tak terkawal..lagi2 bila aku memulakan cuti dengan semangat yang sangat berkobar-kobar untuk melupakan segala bebanan perasaan dan kerja.. maka malam inilah saat2 getir bg aku nak mendapatkan semula momentum utk ke sekolah esk.. aduii seksa betul.. lagi dasyat berbanding masa zaman aku pegy skolah dulu.. ape nak jadila ngn cikgu maiyah ni.. so utk cuti bulan 3 ni aku bertekad utk bercuti dgn gaya dan perasaan yang sgt terkawal sbb da x sanggup lg nak ulang tayang babak mengemaskini perasaan ni.. org lain pun mcm lbh kurang sama je ngn kes aku cuma aku rase mcm aku ni kronik sgt..huaaa..nasib baik jumaat ni cuti lg ;p tengok tu! Ade hati lg nk ckp pasal cuti!! Ngeeeeeeeee.. okay..lega sket da kuarkan sikit ape yg berbuku kt hempedu ni [x_X’]

Semoga Berjaya! Perkara aku yg paling aku gerun ialah..

–terlewat bangun pagi!!!!-

Aiyak..dah seminggu aku tak bangun pukul 5 lebih.. maka malam ni kene tidur awal.. lepas isya’ dah kene tutup lampu..haha.. buang tebiat betul bdk ni.. ok sekian sajee.. [~~.]



Comments

Popular Posts