cool saje..



Ahlan wasahlan ya february..hehe.. xde ape yang special pun bulan february ni.. cuma mulai bulan kedua dalam tahun masihi ni..aku berazam (gara-gara terlepas kapal nak berazam awal tahun baru aritu..;p) okay azam aku.. actually aku x suka nak berazam sbb nnt kalo tak dapat lunaskan semua azam2 tu..kn ke mcm jd hangat2 taik ayam..biasanya ape aku terasa nak buat aku buat je terus.. kalo taknak buat pun takpe..ngagagaga..tu yg x elok nye kan?? ape2 jela..cuma mulai bulan dua ni..aku nak berubah ;p ade ke orang nak berubah kene kecoh2?? ngaa bukan kecoh2..cuma aku gembira sbb hari pertama di bulan kedua aku bertugas ni.. aku jd seorang yang gembira je hari ni.. walaupun penat..ohh bulan lepas setiap hari pulang petang v_v okay aku tau org keje pejabat da biase je ngn office hour ni..tp bg aku..keje aku x sama ngn diorg..huhu.. duk kat skolah zaman skarang mmg memerlukan tenaga yg berganda2.. nak melayan kerenah anak2..kerenah rakan sekerja..kerenah boss..kerenah ibu bapa..kerenah haiwan2 yg menyerang skolah ;p mcm2 la keje aku ni..haha..ohh ni bukan merungut ok..cuma nk bezakan tugas guru dahulu dan sekarang.. maka adalah baik kiranya gaji guru di up kan lg..xpun elaun itu.. perlu di pertingkatkan lg --, hoho ohh berenti mengarut.. okay.. berbalik kepada cerita aku yg dah masuk fasa baru arini.. =) balik2 je dr skolah seperti biasa pak supir menjemput aku pulang.. disebabkan aku tgh kepanasan (ptg td ade latihan sukan tara.. cikgu yg lg ramai dr murid dan aku cool je kt padang td..) aku pun suh pak supir berenti beli jambu batu 88 kasi kurang temper sket.. pastu terus balik umah.. sampai umah aku mandi2.. pastu berehat2 kat luar umah memandang segala haiwan ternakan yangs edang bermain2 dikala petang hari..kambing..anak kambing..arnab..ayam..anak itik..ayah kucing..mak kucing..anak2 kucing yg nakal.. semua mcm menenangkan jiwa je..hehe..so aku dah tau..lpas blk sekolah hari2 walopun penat..aku kene merehatkan minda dgn meluangkan masa bersama haiwan2 ternakan.. semoga aku tak hangat2 taik ayam je nak berubah..hehe.. ok sekian saje laporan aku yg dah masuk fasa baru ni.. ^^,

Comments

Popular Posts