hari yang ceria!

esok sabtu..sepatutnya tak sekolah..tp kali ni dengan berbesar hatinya aku akan ke sekolah esok utk gotong royong ngn bdk2 klas aku nk mengecat + menghias + membalut meja kelas.. huhu..mumula aritu mcm xde la excited sgt..tp td tiba2 jd besemangat gile nk menghias kelas esk..hoho..mcm cikgu lak yg lebih sudu dr kuah..erkk?? masuk ke peribahasa nih..haha.. harap2 bdk2 esk pun sama excited ngn ckgu.. (mmg diorg awal2 lg dah seronok nk hias kelas..aku je yg mcm nk xnk aritu..hehe) harap2 esok bejalan lancar..ngaaaa..risau gak sbb nk mengecat..bdk2 form 2 tu leh harap ke? aku mmg awal2 la surrender bab mengecat.. risau kang bertompok2 aku cat..hihi.. xpe agak2 mcm dh kronik sgt esk..aku import skuad tambahan dr umah..esk ade 4 askar british available kat umah maklumla weekend.. ;p wahh mcm excited sgt je bunyinye nih..haha.. maiyah oit..sbnrnye kamu ni missed the old school moments la.. teringat ms zaman kt shams dulu.. tiap2 tahun menghias kelas..dorm..bilik2 khas..plg xleh lupa galeri as-shams.. wahahaha..mmg sgt nostalgia..dan yg sbnrnye mmg aku minat bab mendecorate tu..maka nasibla bdk2 2Cerdas ye..jgn teperanjat kalo esk teacher kamu yg lebih2 mcm ketua keceriaan kelas yg sgt komited dan berdedikasi..haha
-
esok kelas aku akan ceria ngn color PINK! ngaaaaa.. bluwekk..;p

Comments

Popular Posts