senyum sampai ke telinga =)

arini 17hb..heheh..seperti yang dinanti-nantikan (xde la sgt pun..), maka gaji dh masuk buat kali pertamanye..hehe..gaji utk 2 bulan trus.. Nov & Dis.. xde la byk sgt pun kalo nk compare ngn diorg yg keje kt sabah sarawak sane.. gaji diorg lagi x beragak..huhu.. yg klakonye..td gy bank ngn mak.. mak xtau plak aku masuk gaji arini..dia boleh gelak sakan sbb aku dpt gaji..dia ckp slama gy skolah ni bukan wat pe sgt pun..kira mcm mkn gaji buta la tuptup dalam akaun ade plus minus 5000.. ngeeee..aku pun terasa mcm telah dibutakan oleh gaji nih..haha.. ape perasaan dah dpt gaji?? hehehe.. ntah la..hepi la sbb da ade duit..weeeeeeee~~ tp xde la wat list mcm mmber2 yg lain.. siap lengkap list shopping..agak2 pas 1 2 mggu ni leh kering akaun diorg nih..huhu.. tanya kwn2 yg mengajar kat sabah sarawak.. masuk je gaji ni terus setelkan urusan beli tiket2 sampai raya tahun depan terus.. nasib baik aku xpayah bli tiket..hehe.. tanye plak kwn2 len..sibuk nk bli cr handbag.. kasut..maklumla skarang kn YES.. aku?? heheh..ntah la..ade la sket2 dlm pale otak ni planning nk bli itu dan ini..tp kene setel dulu pasal insurans n unit trust seme..blom decide lg..haih.. pening xtau ape yg terbaik.. ngn nk byr pt..topup tbg haji.. --. bila dh decide baru la saki baki tu nk mensuping..hoho.. adik2 aku dh sengih2 je tau kakak dia gaji da masuk..nk mengences la tu..cett.. bila dh ade duit hasil titik peluh sniri..baru la tau yg rupanya aku ni sgt kedekut..haha..serius..nk blanja topup kat adik aku pun rase mcm berat hati..ngahaha.. tapi dulu mase duit hasil titik peluh ptptn..bukan main murah hati je nk berbelanja..ngaa.. ape2 la maiyah oi.. elok la kedekut sket2..jgn boros sgt.. v_v
~jadi ke x JJ baru ni nk launch nih..patutnye arini tp xkn la kot..pas explode aritu mcm sempat nk repare.. opening sales mesti best gile nih..leh blanja adik2 aku mase nih..jimat sket..haha

Comments

cimb..cek la wanie.. byk gile tu kalo dh masuk..best2.. blanje topup sket..keh3..
x aci...saya 5000++ tu untuk 4 bulan elaun!!!

Popular Posts