anak oh anak..

org len sibuk besarkan anak2 orang..aku sibuk membesarkan anak2 haiwan.. huhu.. tp kiut ape..anak arnab angora yg sgt comel + aktif +nakal + kuat makan + mengada-ngada + manja + mcm2 la perangai diorg nih..=)

dari kiri: bobo dan bubu..
kalo tgk nama pun dh tau mane boy mane girl kn? hehe
.
.
si bobo yg sgt nakal!
.
.

dan juga si kuat makan!
.
.

mkn sampai nk tertido! =)
.
.

hok!! tersedak plak makan byk sgt..ngeee
.
.
tu bukan taik arnab tau..tula mknn arnab..hoho
.
.
okay..tamat mase bermain kat luar..masuk cage smula!
.
.
.
ohh lupa plak ade lg la bdk2 kecik yg nk kene jaga..tp ni kira mcm anak tiri la..haha..sbb i hv no interest in kittens okay.. sgt xleh masuk.. tp x sampai hati la biarkan je kn..so aku pun letak dlm kotak..alas ngn paper lama je..hoho.. sgt double standard kalo compare ngn cage utk baby angora td kn? erkk.. mahap la kanak2 kucing sekalian.. nasib la dpt mak tiri cmnih.. =p dan diorg ni blom ade sijil beranak lg..malas aku nk pikir nama utk diorg..tgk la kalo nasib baik, ade la nama diorg nnt.. kalo nasib x baik..sampai besar nnt aku pggl c1,c2,c3 je la..haha.. kalo mak tau aku tulis cmni..ade yg nk kene potpet nih..eleh..syg sgt ngn kucing2 nih..dh la bising mengiau x abes.. bluwekk!
.
.
huh...ni ade la sekeping gambo diorg..
p.s. yg hitam tu ade org nk bg nama Puma..
cam sesuai gak kot ngn bulu hitam legam tu..haha

Comments

DH said…
Wargh!!!!
Makan arnab dia..hahahaha
sebelom ko sempat mkn arnab nih aku bagi pelempang jepun dulu! haha

Popular Posts