sesuatu yg mengganggu fikiran

sesuatu yg mengganggu fikiran-xdapat nk dijelaskan-ssh nak diperkatakan-semuanya mengganggu fikiran aku sekarang ni!!! xtau la ade ke penyelesaiannya???? huaaa!!!!!
rase mcm nk nanges je bila terpikir psl ni. tp ntah la..so skarang ni xde ape yg boleh diusahakan..tunggu + doa byk2 je la..harap2 ade penyelesaiannya..sbb menda ni skali je seumur hidup! huh?! amende nih?!!! ntah la..tunggu seme da setel baru ade mood nk citer..kalo x setel2..maknanya terkubur je la masalah aku ni..
sebelum2 ni.aku salu confident je seme masalah mesti ada penyelesaiannya..cuma masa yg menentukn..yg pntg kene sabar..tp skarang ni aku mcm xblh nk bayangkan boleh ke masalah ni diselesaikan?! aku xtau!!!
okay..hope everything gonna be okay..pray for me!
(v_v)~sedey..

Comments

Popular Posts