dear interviewer and miss interviewee~

hoho..dear interviewer..kalo lah aku blh tau ape yg diorg nk soal nnt..kan best..xdela aku cuak sgt..(cuak ke skang ni??haha)
dear miss interviewee~don't cuak2 la..rileks la beb..just study what u've told to read..huk3..
masalahnye skang ni..aku tader mood nak study! almaklumla..dah lame meninggalkan dunia study muddy ni..ha..ha..ha..bajet gile ayat..tp btul ape..rasenye mcm dh tumpul pale otak nk study..hoho..dasat tu..xpe..aku kene interview 7ogos nih..n ramai lg member2 yg akan sengsara dulu dari aku..so nnt aku blh kutip cebisan2 cuak dari diorang..hoho..mcm biase arr..aku akan tensen kalo xdpt lg aura2 pressure ni..huhu..mcm nk final exam la plak..
rumours mengatakan yg kene bli study INSAK..so aku da bli..siap ngn ngn pastyear lgi..kui3..cuma tinggal nk study je lg..dan aku blom sempat2 lg nk kumpul2 bahan pasal KPM seme..adui..malasnye..1 Malaysia lagi..haih..bila la aku ade mood nk abcer ni..td dh jejak dah website 1 Malaysia..just add kat favorite je..haha..bace nye xde..nnt2 la..agak2 ape la aku nk kene soal nnt..
dulu pnah la kene interview..mase nk apply maktab dulu..ingat lg mase tu aku separuh hati je nk gi interview..mase ujian INSAK tu..mcm ntah ape2 aku jwb..soklan punya la banyak..mase sket..pastu mase temuduga plak dia tanye pasal isu2 semasa n pendapat..dan amse tu aku mcm sempoi2 je..sbb aku bukan nk sgt..mak yg pakse gy..last2 dapat plak! haha..tp aku tak pegy pun..aku gy UPSI je...jadi cikgu jugak!huhu..
so arini rasenye aku xde mood lg kot nk study..kene cari mood dulu..arini aku nk gi tlg rewang2 kat umah org nk kenduri..ceh..bunyik mcm rajen je..(terpaksa rajen2 la sbb nnt org kate anak dara x senonoh x menolong org nk kenduri..huahua)
so next week antara member aku yg nk kene interview..rasenye kemek, qilah, dayah, mang, zonula, peroz..ramai la lg bdk2 johor ngn ganu tu..so blh tanye soklan bocor kat diorg..huhu..
serraaammm!!!!
^_~

Comments

Popular Posts