gentingnya saat ni..haha

saat semakin genting..maiyah yg sentiasa bz sedang kesuntukan masa dan tenaga..tipu la tu..xdela kesntukan tenaga..hehe..ape yg x cukup mase ni??!! xcukup mase nk prepare utk interview..eevn aku ade lbh kuang 2 minggu utk prepare..tp aku BZ! maybe sgt bz kot..hari2 ade je aktiviti aku nk kene wat so xdpt nk study..huk3..ape nk jadi laa..tp rasenye aku kene cepat2 cr bahan kat internet..save ape yg sempat cari..nnt free2 bace la..xpun print je..sbb skang ni musim hujan..ade area da banjir..x disangka2 kn..area bukit beruang da naik air smpi paras lutut! kat merlimau pun..alhamdulillah area kmpg aku slamat lg..siang td bwk abah gi hosp..jalan naik air..dasyat gile..hujan lebat jgn ckp..jarak penglihatan aku rasenye 20m je kot..mmg gile ar td..bwk kete mcm kura2..seram btul td..so berbalik kpd poblem aku..aku kene cari bhn cepat..sbb mane tau nnt xleh on9 ke..takut ade cable putus ke kn..huk2..nauzubillah..so apekene ngn masa aku pulak?! okay..let me see..aku mmg bz siang malam dlm masa terdekat ni..bermula dr tadi..aku bwk abah gi appnt hosp..balik je dh ptg..mlm aku mengajar..esok plak planning nk gi bank then gi shopping mall bwk adik2 aku cr barang..mlm mengajar lg..rabu pagi available (just hntr n amek anip gi test jpj)..mlm mengajar lagi..khamis..aku anip n maryam nk gi umah makngah..tlg kemas umah nk pindah..so jumaat baru balik sini..sabtu available kot..ahad+isnin..aku ke tg malim nk amek jubah...selasa-khamis:preparation uk intebiu!!!!!!!!!!!!JUMAAT:is the day..huahuahua..harap2 seme berjalan lancar..dan everything gonna be okay..dlm 4-6hb tu..one of the day aku akan ke tg keling..sbb x sure jln mane nk lalu..so nk survey jln dulu..nnt snang aku nk gi sniri..huhu..so thats all kot...cuak!!! aceli nk citer pengaalman2 bdk2 ni intebiu td..tp malas la plak..so sampai sini..off

Comments

Popular Posts