hari-hari yg tabah

tabah ke aku ni??hihi..beberapa hari ni mmg sgt memenatkan..sapekate driving x penat?? (ade ke org kate???) patut la pakcik bwk teksi tu kate dia mkn panadol extend baru okay..xkn aku nk telan panadol hari2 kot..hurrmmm..penat! dalam masa beberapa hari ni je dh bermacam2 peristiwa yg membuatkan aku terpaksa drive hampir sepanjang hari selama beberapa hari..mls nk ingat smula! so aku rasa esok hari terakhir aku penat kot..merdeka!!hoho..esok aku nk gi puncak alam...rasenye kn..aku ni mmg sesuai jd driver kot..haha..

so bila dh beberapa hari aku bwk kete ni..aku rasa nnt esok aku da ade duit..aku nk bli kete bagus punye..supaya nnt kat hi-way..aku bleh maintain lane 3 dari start masuk tol sampai la kuar tol..hihi..sbb tu la skang ni aku salu je menguji kemampuan aku bwk kete laju2..(ade ke adik aku kate mcm pelesit? pelesit bwk kete ke??huh!)
so stakat ni dr alorgajah-tg malim aku blh cut time jd 2jam..maybe pasni blh blh 1jam setengah je kot..alorgajah-puncak alam..catatan terbaik..1jam 30mnt..ermm..rasenye kalo x bwk penumpang2 eksklusif(mak+abah) aku blh cut time lg kot..
cter psl bwk kete laju2.. aritu mase otw hntr mrym blk u dia..aku rase terkena speed-trap la..rasenye kat area nilai nk ke seremban..ntah la..sbb aku ternmpak satu benda yg mcm camera kat tepi jln tu..aku da try slow down kete tp still xblh nk bwh 110..so skang ni aku tgh cuak nk tunggu surat saman! aku da get ready ngn reason aku nnt..**mase tu aku rushing giler sbb ptg tu aku nk kene amek moksu kat mc..pastu ptg lg sket..aku nk kene hntr aman blk mozac..so mmg amat wajar aku speed sbb time tu je dh pukul 3 lbh..**so..rasenye mcm convincing je..huhu..slagi x langgar lampu merah(jarang aku buat)..rasenye abah ok kot walopun ade sket x puas hati..huhu..all the best maiyah!^_~

projek baru aku!!
masih dlm perancangan..
aku nk wat kete sapu kat uitm!!
idea aku ni disokong penuh oleh family aku n kazen aku yg ade kat uitm tu!
so rasenye lepas aku telepas seksa jd driver eksklusif ni..aku nk start wat keet sapu..ade gak income even x seberapa kn..hehe..

Comments

Popular Posts