mangsa banjir = guru duduk rumah jaga diri

hehe...hari ini dalam sejarah aku menjadi mangsa banjir..tapi kali ni aku dengan relanya nak menjadi mangsa sebab kali ni situasi best sket..aku mangsa yang yang terkandas untuk ke sekolah..maka..mangsa ni kenalah berpatah balik pulang ke rumah..yabedabeduuu! ;) hehehe jgn mara ye..bg chance la nk smbg cuti raya cina! ;p patut la pg td mcm liat je nk bangun mandi sejuk2..rupanya2 petanda arini tak yah gi skolah..hahaha..banyak la ko maiyah! dasar pemalas punya manusia..ekekekekekk.. tapi yang kesiannya..cikgu2 skolah yg duk area pengkalan..perumahan yg dekat2 ngn skolah yg x banjir tu seme kena gi skolah..jaga bdk2 yg dh sampai kat skolah nu..ke-si-an..nk wat cmne..kena la jg bebudak tu..yg bebudak tu plak 1 hal..apesal lah rajin sgt g skolah time2 hujan turun x berenti ni..saja je.. ;'[ apa2 pun aku selamat..weeeee..walauapa pun..pengetua kata standby..kalo air dh surut..jenguk2 la skolah..blh tlg urus apa2 yg berlaku kt skolah..lg2 plak skolah aku dh jd pusat penempatan banjir..niat di hati mmg mcm nk jenguk je..tp takut plak terkandas terus..silap2 aku yang jd mangsa banjir duk sama2 dlm dewan skolah..oo tamauu!!! maka mari elak bala ada betul? oke..hehe eh apesal hepi overdose nih? haha sbb nye sminggu stret lah aku cuti..yihaa! ok sekian..salam banjir dari sungai petai, alor gajah ;'] (ni muka serius sambil nk tersenyum sbb hepi x yah gi skolah..ahak

Comments

Popular Posts