sedang ingin berusaha!

gambar pinjam dari sini

kononnya tahun 2011 aku berazam untuk tak nak merungut tentang bebanan kerja yang bakal dihidangkan sebagai santapan sepanjang tahun ini.. huhuhuhuu..harapnya dapat mengawal sifat suka merungut dan mengeluh tu..hehe.. so kali ni aku bukanlah nak merungut...hanya nak meluahkan perasaan yang perasan ni..ngahaha.. ok tadi telah berlangsung mesyuarat panitia psk.. (sblm ni ada je mesyuarat panitia lain cuma xde apa nk cerita sbb xde adegan yg mendukacitakan ;'] ) maka..td mesyuarat td dengan sedihnya berakhir..sebabnya? aku gagal melepaskan jawatan sbg su panitia psk ;'[[ sedinya bukan apa..semua alasan dh ada jawatan..heh..mmg la semua dh kena ada jawatan kn? kalo tak..tak payah la namanya cikgu.. kang aku citer apa kerja aku nk menguruskan Qnet skolah tu kang..ala..tapi org bukan tau pun mcm mana nk mengerjakan Qnet tu.. maka dengan terkedunya aku menerima semula jawatan tu..bukan lah susah mana pun..cuma aku ingt kasi adil la..tahun lepas aku sorg guru baru, semua jawatan su nk bg aku..tak ke mcm tak cukup tangan aku tahun lepas..ingtkan tahun ni kurang sket jawatan su..dpt la aku fokus kt qnet..tapi ntah la..nk marah pun ada..tp sabar jelah..harap2 ada hikmah disebaliknya..huhu.. so cikgu maiyah.. terima dengan hati terbuka ye..nanti takdela rasa terseksa nak buat minit mesyuarat..lagipun panitia psk bukan berat mana pun..;')) ok chaiyuk!!!

Comments

Popular Posts