NO MORE COFFEE!


ye.tu lah azam aku mulai saat aku tulis tajuk di atas! semoga aku berpegang pada janji terhadap diri sendiri.serik ooo.dah tak sanggup nak tanggung sakit perut mcm kelmarin.mau masuk hospital kalo kena lg skali.fuhhh.harap2 xde pape yg serius.bila pikir blk gerun gak.sbb selama ni aku adalah peminum adik-beradik kopi tegar.paling tidak sekali sehari.kalo guna 3in1, sampai 2 paket aku guna sehari.kalo bancuh dlm mug, lg pekatlah aku buat.itulah amalan sejak aku masuk matrikulasi sampai la aku masuk upsi sampai la aku keje.dh mcm minuman wajib.kalo simpan paket kosong nescafe tu dh boleh jd duta gaknye. haiyo maiyah! harap2 ko stabil skarang ni.amin...bila google2.mmg kesan pengambilan minuman berkafein secara terus ni amat bahaya terutamanya utk perut.boleh kena ulcer.indigestion disease.mcm2 lg.maka semalam aku harap hanyalah amaran pertama sahaja.ok aku akan berhenti sekarang jugak! tak mau dh minum nescafe hari2.kecuali kalo pegi umah org pastu dihidangkan ngn nescafe.huhuhuhuuu..babai minuman kegemaran.maka tadi pegi shopping stok minuman utk kt skolah.aku beli oligo! rasenye coklat pun ade sket kandungan cafein.tp kurang amatlah dr coffee. ye..harap aku istiqamah ngn cita2 mulia ni ;)) paling baik minum air kosong je..;p

Comments

Popular Posts