xde angin xde ribut..pegi river cruise?

pukul 12.34 pagi..kalo ikutkan..mata dh mcm nk kena tongkat ngn mancis je..ngantuk gile..tp ade org tua2 ckp x remaja la kalo time2 cmni pun dh tido..huhu..ahh remaja x remaja..aku mmg bukan jenis berjaga mlm..sbb siang aku tak tido..malam lah nk tido kn? tp skang ni x boleh tido..sbb aku byk benda nk kena setel..esok sabtu..tp klas tambahan start pukul 8 pagi! huarghhh menyesal janji awal2 ngn bdk2 v_v nasib baik sempat fotostet bahan sblm gi river cruise td..hak2.. ceh bunyi mcm mahal je..padahal gi river cruise kt sungai melaka je pun..yg indah lagi permai lg harum kasturi tu..haha..td rasanya mcm agak membazir je aku naik..burn 40 hengget (yela sbb blanja 3 org bdk) ingtkan hebat sgt..skali bosan gile! naik boat yg super slow konon2 nk menghayati pemandangan sungai melaka yg kaya dgn peninggalan warisan nenek moyang masyarakat melaka.. skali tak meriah..aku tengok dlm internet kemain meriah lg bangunan2 ni..siap buat frame kt bangunan2 tu guna lampu..mmg cntk gile dlm intenet..skali tgk td suram jek..tp bila pikir2 blk..aku pegi silap time..time2 cmni agaknye x pasang lampu abes sbb bukan musim melancong.. yelah..apesal pulak titiba aku boleh gi sana? seme ni sbb bwk adik aku n mmber dia la..diorg da abes pract kt melaka..nk blk campus mula..kasi jln2 la..kira celeb hari merdeka diorg..nasib baik balik tu jumpa burger king..pelagi..belasah double whoppers satu.. yg ni mmg manusia ilang ingatan namanya..mcm dh xmkn seminggu je gayanya..haha.. nasib baik mkn kt blah blakang td..kalo x tersedak2 org lalu lalang tgk aku mkn double whoppers tu..haha..dah2 mata dh segar sket sbb mengurat2 kt sini..maka baiklah kiranya aku mengundur diri..sekian saje..
***baru aku pasan..aku syok membelog ni masa zmn blajau dulu..bila dh keje ni..agaknye makin bz kot?? yeke??ataupun makin bosan je idup sbb tu xde menda yg aku berminat nk mengurat kt sini??? ape2 jela labuu..

mcm biasa..taruk gmbr br berseri2 sket port nih..ni gmbr tangkap muat dr google..sumpah td aku pegi tak cantik mcm nih..sedey gile..kata MELAKA MAJU 2010??!!! ni nk marah nih! hisy!


Comments

Popular Posts