semoga ia bukan penghujung


"setiap pertemuan pasti ada perpisahan"..betul ke??? ade x pertemuan yg xde perpisahan.. okay..dalam konteks sekarang..aku haya nk ckp psl pertemuan dan perpisahan yg berlaku dlm hidup aku..actually...pertemuan tu bermula lebih kurang 4 tahun yang lalu.. ketika aku mula2 bergelar seorang mahasiswi Universiti Pendidikan Sultan Idris.. mmg sesuatu yg indah bila kita bertemu dgn insan2 yg mencorakkan kita dgn pelbagai warna..tak kira sama ada suram.. ceria.. semuanya menjadi tanda ingatan kini. ~~~ olala..aku mcm xbleh nk teruskan je ayat2 ni..rase mcm x sesuai je aku nk tulis ayat2 cmni..huhuhu..bukan ape..mumula td mcm membuak2 je mende yg aku nk tulis..so disebabkan nk bersesuaian dgn pic yg aku upload ni..aku pun tulis la ayat2 yg aku bleh wat selemah gemalai mungkin.hakikatnya..aku semakin ketandusan idea dan cara cmne nk menulis gaya tu..so this is it..what can I just shout out here is..."I miss my frens damn much!!!".. thanks for everything..ad sorry for all the wrongdoings..may Allah bless us.."...okay rasenye tu dh sum up ape yg aku nk tulis sblm2 ni..yap..baru je bape ari berpisah..dh start miss diorang..huhukk..look like frens really affect my life..ofcoz!! orait..rase tu je aku nk tulis..dan semoga persahabatan ni bukan setakat disini saje...1 May 2009...kami berpisah membawa haluan masing2..so aku harap ini bukan penghujung...insyaAllah...

Comments

mayah..sedih la. 1 may 2009. dlm sejarah...xkn berulang lg tarikh ni.cuma berlaku skali je dlm hidup ni.. kat sni nk ambik kesempatn,nk bgtau jugk,yg gmbr tu,sy la tukg ambiknye..hehe. kan mayah..??;) hehe..missing so much at da moment.(btol ke ape aku tulis ni?? ape2 je la..;p)
ye shida..setiap saat tu berlalu sekali je dlm hidup kita..sbb tu kita kene hargai setiap saat yg berlalu..dan setiap objek yang menceriakan saat tu..hehe..korangla objek berwarna-warni yg menceriakan hari2 indah kat bumi manjung..keh3..

Popular Posts