mission accomplished!

yeyeaahh!!akhirnya setel gak!! haha..amende yg setel??harry potter la..da abes da fasa ulangkaji aku..keh3..so skarang ni rileks sket..xde la aku asik mentelaah buku tu..keh3..sampai dpt simptom mata panda..kes berjaga malam punya pasal..haha..teringat plak zaman kat upsi..suka sgt berjaga mlm..lg2 kalo dh masuk study week b4 final..mmg mase tu..simptom mata panda xleh nk elak la..pakai fair n lovely pun aku rase x jln..hoho..so berbalik kpd citer asal..aku dh berjaya habiskan fasa ulangkaji harry potter..huhuhu..sedey+best+bersemangat+dan bermacam2 perasaan lg la..haha..poyo jek..mcm la aku yg jd harry potter.. hahak..well..rasenye mcm nomal je kn..kalo bace buku citer tu..especially yg thrilled sket..mesti kita akan rase mcm kita hero dlm citer tu kn??haha..thats what i feel now..rase mcm tgh ade kat Gryffindor common room pun ade gak.. haha.. so..bila bace smula buku2 ni..bukan la sekadar nk mengisi masa lapang yg byk ni..byk moral value yg bleh amek dlm citer tu..dn kalo nk mention kat sini..rasenye x tdo la aku mlm ni..haha..act, nk shout out sket je nk bgtau aku da abes ulangkaji! yess..haha..dan pasni rasenye nk pause dulu..dan utk langkah plg selamat..better aku bungkus stok2 buku aku dlm kotak..sbb sekali aku pegang..susah nk lepas dah..huhu.. mmg masalah btul aku ni..tp nk wat cmne..dh hobi aku..msti nk bace something..(mak kate:buku abah dlm kat almari bilik depan tu sampai berhabuk xde org nk bace..)..huuuuuuu..sorry mom..blom terbukak lg pintu hati nk bace..ngeeeeeeee...(alasan)..tapi satu hari nnt..aku nk khatam seme buku2 tu!!mmg byk buku2 dlm tu aku blom abes bace..stakat yg dh pnah usik..authored by harun yahya je..tu pun sbb rase menarik..yg lain2..baru bace tajuk..ermm..ape nk jadi ni maiyah..
esok anip sampai..pukul 6am kene amek dia kat bus station..so better tdo skarang. (vv,)

Comments

Popular Posts