what such a bad day is today huh?!!

hurmm..hari yg agak malang + tader mood..start dr pagi mood ok lg..masuk je tgh hari..dh jiwa kacau sket..atas sbb2 yg agak personal..xbleh nk kecoh kat sini..masuk je ptg lg tensi gile..arini gi mintak tajaan utk dinner nnt..mase gi tu mmg niat x ikhlas n xde full preparation kot..tp ok la jgk aku rase..ala..manusia kt dunia bukannye ramai yg pemurah..mls nk citer panjang..aku aggal kutip walau sesen pun arini..geram gile sbb ade insiden yg x patut berlaku arini..2kedai wat gaya kedekut..ok tu aku mls nk komen pnjg..sbb kalo dh kedekut tu..kedekut jgk la kn..yg satu lg mende yg buat aku hangen gile arini ialah sbb kedunguan manusia menyebabkan aku seperti diperbodohkan oleh diri sniri..mls nk citer pnjg la..cume satu je..kalo aku ade peluang + menda yg aku nk wat ni x bersalah..aku nk fire si dungu itu..geram2!!!--dh la aku dh mls nk pikir mende nih..sekarang ni nk fokus edit tesis ni..mlm ni dh kene print esk leh bg cikmai..setel..esk pun aku kene study maut..mmg kene buat agya maut esk..kalo x..satu kebenda pun aku xleh nk jwb final nnt..okey my words dh quite heavy ni..maaf la kpd sape2 pembaca..tp mmg hangen yg xbleh control..lg2 bila aku tgh dlm fasa itar pusing nih..maaf skali lg..its all my bad..adios~

Comments

Popular Posts