poor maiyah!

huhuk..arini yg sgt lawak..[lawak ke cmtu???] huhu..ape2 pun menda dh jadi n aku berjaya harung dgn tabahnye..haha..mcm ni citernye..kn aku xstudy lg sbb nk siapkn edit tesis nk kene hntr kt cik mai pg ni kn??kn2??ingat x??haaa...so pg2 td aku dgn tabahnye mem-print sgl mcm benda nih.. pastu dgn bergegasnya aku nk g bilik cikmai..on d way aku nk g sane..ainil call..gatu segala berita tergempar..so dipendekkan cerita..tesis aku x sampai pun ke tgn cikmai..beliau nk fly dh..utk bergelar Hajjah Mai Shihah..insyaAllah..semoga beliau mendapat haji mabrur~so td dh hntr kat cik dibah..kire koje aku dh setel la..utk arini..skarang dh bleh baca buku dgn amannye..ngeeeeeee.. seram plak sbb br nk study..huahuahua..k la..aku ni asik mengarut je..bila nk study nye??!! sudah!!!huuhu..

Comments

Popular Posts